BLIV GODT KLÆDT PÅ MED HK A-KASSE OG FAGFORENING

100 års erfaring med dit fag

I mere end 100 år har HK's a-kasse hjulpet medlemmer med dagpenge og efterløn. Vi har et indgående kendskab til dit fag og de udfordringer, du kan løbe ind i. Og vi er parate til at kæmpe alle dine kampe side om side med dig.

EN FAGFORENING DER GIVER UDVIKLINGSMULIGHEDER

Vi er ikke kun til stede, når problemer opstår eller udfordringer skal overkommes. Vi er her også for at udvikle dig. Fagligt som personligt, så du altid står stærkt i dit job. Eller er bedst muligt kvalificeret til dit næste. Vi tilbyder kurser i alt fra personlig udvikling over lederskab til lønforhandling.

BILLIG A-KASSE – MAKSIMAL TRYGHED

Havner du i en situation, hvor du pludselig står uden job, giver A-kassen dig den økonomiske tryghed, du behøver til at komme videre. Du får bl.a. kvalificeret rådgivning om jobsøgning og efteruddannelse under ledighed. Og med HK Kvikstart står vi til din rådighed indenfor 24 timer efter din opsigelse. Det er en af grundene til at hvert 3. medlem af HK A-kasse er i arbejde igen inden 3 måneder.

Udbetalingskortet kan indsendes

I dag

indsend udbetalingskort

DAGPENGE

Det kan være hårdt at være ledig, og derfor gør vi det nemt og hurtigt for dig at finde frem til information om bl.a dagpengesatser, vigtige deadlines, værktøjer og blanketter. Med en fuld digitaliseret A-kasse, kan du ordne alting i ro og mag hjemmefra.

EFTERLØN

Hvem kan egentlig gå på efterløn?
Hvordan gør man?
Og hvilke medlemsfordele har HK's efterlønnere?

Vi har samlet alle vigtige informationer om efterløn, så du nemt får overblik over dine muligheder.

Vi ANBEFALER

Råd og Støtte

Det gode råd er givet med udgangspunkt i din situation. Den rette støtte hjælper, hvor den skal. Find de gode råd og den rette støtte hos HK. Uanset om du er under uddannelse, i job, uden job, på barsel, på ferie, er senior eller i problemer.

Elever

Uddannelse

En stærk karriere bygger på stærke kompetencer, der hele livet forfines og fornyes – og bliver til flere. Hvad enten du skal vælge en ungdomsuddannelse, blive faglært eller bygge ovenpå med efter- og videreuddannelse kan HK hjælpe dig.

Computerarbejde

Jobsøgning

HK hjælper dig med jobsøgning fra A-Z. Find ud af, hvordan du skriver det gode CV, hvordan du skruer en vindende jobansøgning sammen og hvordan du sælger dig selv til en jobsamtale. Eller se, om HK Jobformidlingen skabe kontakten mellem dig og din nye arbejdsplads.