Trygt arbejdsliv?
2 mennesker Kuffert Penge i hånd 3 mennesker
Demo den 5. februar

Bevar Store Bededag

Vær med til at sende et klart budskab til regeringen: Drop planerne om at afskaffe Store Bededag.

Flere end 400.000 har allerede skrevet under.

God KollegaKarma

Nominer din kollega til Danmarks Bedste Kollega

Vi kårer igen Danmarks Bedste Kollega - vær med og nominer din bedste kollega inden den 28. februar 2023. Hver uge trækker vi lod om en pakke chokolade til en værdi af 500 kr. blandt dem, der har nomineret. Hovedprisen til Danmarks Bedste Kollega er et arrangement til arbejdspladsen for op til 25.000 kr.

HK Jobbørs: Rekruttering

HK Jobbørs

HK JobBørs er HK’s rekrutteringstilbud til dig som medlem - og til dig som arbejdsgiver.

Med HK JobBørs matcher vi arbejdsgivernes ønsker og behov til nye medarbejdere med tusindvis af dygtige HK'ere.

I gennemsnit får over 1.100 HK'ere nyt job via HK JobBørs hvert år.

Sikret ved ledighed

HK kollektiv lønforsikring

HK Kollektiv Lønforsikring er en stærk og billig lønforsikring, som sikrer de fleste HK-medlemmer op til 80% af deres løn i op til 6 måneder ved opsigelse.

Så med HK Kollektiv Lønforsikring skal du ikke bekymre dig om din økonomi den første tid, efter at du har mistet dit job. Du kan i stedet for koncentrere dig om jobsøgning og om forhåbentlig at finde dit næste drømmejob.

Genveje: Afdelinger og Sektorer

Din lokale afdeling er din kontakt til HK. Her får du rådgivning, kurser, hjælp til at søge job og mange andre ting. HK er desuden opdelt i 4 faglige sektorer og en række tværgående landsforeninger.