Glædelig jul fra bestyrelsen i HK Handel Sjælland

Black Friday er lige overstået, og nu sætter julehandlen for alvor ind. Jeg husker fra min tid i butik, at julen er en fantastisk periode. Det går stærkt, der er mange mennesker, og stemningen er – langt hen ad vejen – hyggelig. Men det er også en periode, der kræver lidt ekstra overskud, for det går rigtig stærkt hver eneste dag.

I år har coronaen lavet overtræk på jeres batterier siden begyndelsen af marts. I har sørget for, at vi på sikreste vis har kunnet handle ind og sørge for vores familier i en svær tid. I har med kort varsel tilpasset jer myndighedernes anbefalinger, taget nye opgaver til jer og fået vores alles hverdage til at hænge sammen.

De stille perioder, hvor batterierne lades op, har vi ikke haft nogen af – og det får vi heller ikke foreløbig.

Alligevel mødte vi kun smil og glade ansigter, da vi i HK Handel Sjælland i sidste uge lagde vejen forbi butikker på Sjælland med en lille julehilsen, og det er også det billede, jeg hører fra mine kolleger i bestyrelsen i HK Handel Sjælland.

Jeg fatter ikke, hvor I får overskuddet fra. Ikke engang corona kan åbenbart slå butiksansattes servicegen 😊.

Jeres indsats er uvurderlig. Det skal I have en kæmpe tak for.

Jeg håber, at vi går en lysere tid i møde. Indtil da skal I fortsat huske at passe rigtig godt på jer selv og hinanden med afstand og sprit.

I er – og bliver – hverdagens helte.

Jule- og nytårshilsner fra Helle og hele bestyrelsen i HK Handel Sjælland.

I tvivl om dine rettigheder i julen? Læs mere her