Formand Helle Friis, HK Handel Sjælland, på hjemmekontoret

Virtuelt medlemsmøde d. 13. april om forslag til HK Handels kongres

HK Handel afholder kongres d. 21. - 23. juni 2021. Det bliver ekstra spændende i år, for vi skal blandt andet vælge en ny formand, da Per Tønnesen ikke genopstiller pga. HK’s alderskriterier.
Vi skal også vedtage HK Handels målprogram for den kommende kongresperiode.

Har du forslag til behandling på den ordinære kongres, så send dem til mig på mail helle.friis@hk.dk senest d. 31. marts 2021. Forslagene vil blive drøftet og evt. godkendt på et virtuelt medlemsmøde d. 13. april 2021.

Hvis vi ikke modtager nogen forslag, aflyser vi medlemsmødet.

Generalforsamling d. 5. maj 2021

De fleste af os husker, hvor vi var d. 11. marts 2020. Det gør jeg også. Jeg var nemlig sammen med min HK-familie til generalforsamling i HK Handel Sjælland med hyggelig middag, valg til bestyrelsen, beretning og banko. Da vi åbnede døren til mødesalen for at tage hjem, kørte ’breaking news’ hen over tv-skærmene. Mette Frederiksen lukkede landet ned – og hr. og fru Danmark skyndte sig ned for at hamstre toiletpapir.

Vi plejer altid at holde generalforsamling i HK Handel Sjælland i det tidlige forår. Det kommer vi ikke til i år, for intet er, som det plejer. Vi kunne have mødtes virtuelt, men i bestyrelsen har vi besluttet os for, at vi vil gøre ALT for at mødes med jer i virkeligheden.

Vi trænger til, at der sker noget. Vi trænger til at være sammen med jer.

Derfor har vi et kryds med et stort hjerte omkring i kalenderen d. 5. maj 2021. Det håber jeg, at du også vil gøre.

Vores drøm er, at vi kan holde en helt almindelig generalforsamling, hvor vi er sammen i samme lokale – selvfølgelig med respekt for de coronarestriktioner, der sikkert stadig gælder i et eller andet omfang.

Nøj, hvor jeg glæder mig.

Hvad glæder du dig allermest til?