Dette website udbydes af HK/Danmark, og når du klikker dig ind på websitet indsamles en række oplysninger om dig, din computer og din adfærd på websitet.

Google Analytics - Trafikmåling

Kontaktoplysninger

Hvis du ønsker nærmere oplysninger kan henvendelser rettes til: Foreningen af Danske Interaktive Medier, Bredgade 33A, 1260 København K - e-mail: fdim@fdim.dk – telefon: 27 83 46 00.

Følgende privatlivspolitik gælder for brugen af hk.dk og undersider. '

Private oplysninger

Personlige data, der knytter sig til login på Mit HK, bliver behandlet fortroligt. Ved mistanke om misbrug, chikane, kriminelle aktiviteter og lignende vil HK imidlertid kunne videregive oplysningerne til politiet. De oplysninger, du har afgivet om dig selv – for eksempel dit navn, din adresse eller dit telefonnummer – beskyttes i overensstemmelse med persondataloven. Alle anbefalinger fra Datatilsynet og FDIM følges nøje.

Informationsdeling

HK sælger eller videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. HK videregiver kun dine oplysninger til samarbejdspartnere i tilfælde, hvor det er nødvendigt for at kunne levere de produkter eller oplysninger, du har bedt om. Brug af personoplysninger Personoplysninger afgives aldrig til tredjepart, med mindre du selv udtrykkeligt giver tilsagn hertil, og vi indsamler aldrig personoplysninger, uden at du selv har givet os disse oplysninger ved registrering, køb eller deltagelse i en undersøgelse m.v. Her indsamles oplysninger om navn, adresse, postnummer, e-mail, køn, alder, interesser, holdninger og kendskab til forskellige emner. Personoplysninger bruges til at gennemføre det køb eller den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Oplysningerne bruges derudover til at få større kendskab til dig og øvrige brugere af websitet. Denne brug kan bl.a. omfatte undersøgelser og analyser, der er rettet mod en forbedring af vore produkter, tjenester og teknologier, samt visning af indhold og reklamer, der er tilpasset dine interesser.

Kontakt vedr. personoplysninger

Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig på Mit HK, skal du rette henvendelse på hk@hk.dk. Er der registreret forkerte data, eller har du andre indsigelser, kan du rette henvendelse samme sted. Du har mulighed for at få indsigt i hvilke informationer, der er registreret om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Beskyttelse af personoplysninger

Ifølge persondataloven skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer dine personlige oplysninger på computere med begrænset adgang, som er placeret i kontrollerede faciliteter hos NNIT, og vores sikkerhedsforanstaltninger kontrolleres løbende for at afgøre, om vores brugeroplysninger håndteres forsvarligt og under stadig hensyntagen til dine rettigheder som bruger. Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar.

Nyhedsbreve, konkurrencer og særlige tilbud

Ud over regelmæssige nyhedsbreve har vi fra tid til anden konkurrencer eller særlige tilbud på hk.dk og vi indsamler i denne forbindelse typisk navn og e-mail adresse. Hvis denne information deles med andre virksomheder vil dette klart fremgå af konkurrencen/tilbuddet. Det kan være en forudsætning for deltagelse, at du accepterer, at HK eller andre må kontakte dig efterfølgende. Dette vil tydeligt fremgå af konkurrencen/tilbuddet. Deltagelse i konkurrencer og særlige tilbud er altid frivillig.

Vi er ved telefonerne mandag til torsdag kl. 8-17. Fredag kl. 8-16.

Ved tekniske problemer på hjemmesiden, ring til 4437 1563. Åbent 6-24.

Mit HK

Log på Mit HK

Vi er ved telefonerne mandag til torsdag kl. 8-17. Fredag kl. 8-16.

Ved tekniske problemer på hjemmesiden, ring til 4437 1563. Åbent 6-24.

Mit HK

Log på Mit HK