HK Kommunal kongres 2016

Velkommen til HK Kommunals kongres 2016 i Kolding. Her kan du finde alle relevante materialer, den skriftlige beretning og meget mere.

Dagsorden,   tidsplan og forretningsorden

Alt det praktiske du har brug for at vide til kongressen. Se hvornår der er middage, forslaget til forretningsorden og tidsplan samt dagsordenen for selve kongressen.

Praktiske oplysninger

Se hvem der skal med, hvordan det fungerer med transport og indlogering og mange af de andre praktiske detaljer, det er rart at have styr på, inden du ankommer til Kolding.

Tema: Det gode arbejdsliv

Det psykiske arbejdsmiljø skal forbedres – men hvordan?. Det er en svær nød at knække. Vi kan ikke bruge de kendte værktøjer. Der skal noget andet til.

Tema: Det gode arbejdsliv
Det er oplagt at se på samarbejdet mellem TR, AMR og lederen. Det peger flere undersøgelser på. Spørgsmålet er hvilke muligheder, der ligger i at udvikle nye samarbejdsrelationer, der kan styrke det gode arbejdsliv? Svarene er ikke givet på forhånd! Det eneste sikre er, at temaet skal bruges til at forme en ny arbejdsmiljøstrategi for HK Kommunal.

Beretning, Regnskab og Budget

Den skriftlige beretning har fokus på alt det, der er sket siden sidste kongres. Og under punktet Regnskab og Budget kan du blive klogere på, hvordan HK Kommunals økonomi har set ud i kongresperioden.

Love, forslag og målprogram

På kongressen skal HK Kommunals love opdateres. Du kan se både de mange forslag til ændringer af forbundssektorens love, de almindelige forslag samt forslaget til HK Kommunals målprogram for 2016-2020 her.