Ring til fagforeningen

Søndag Lukket
Mandag Lukket
Tirsdag 8.00-17.00

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os

Oplever du tekniske problemer med hjemmesiden ring: 4437 1563 - åben: 6.00-24.00

Ring til HK Privat lørdag den 11. april

Vi er klar til at svare på spørgsmål om overenskomstforhandlingerne 2020 og coronavirus i relation til dit arbejdsliv. Ring til os lørdag den 11. april mellem kl. 10.00 og 12.00.

Telefon: 7011 4545

Klubgeneralforsamlinger i HK Privat 2014

14. januar 2014  |  Midt Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Der er fællesspisning og spændende foredrag af Flemming Jensen på menuen: Din klub holder snart generalforsamling. Meld dig til, hvis du gerne vil tage ansvar og have indflydelse på netop dit fagområde samtidigt med, at du styrker dit netværk.

Klubben sætter en dagsorden i forbundet på dine og kollegernes vegne. Vi har derfor brug for en melding på, hvilke emner, mærkesager, muligheder og udfordringer der er en del af din hverdag:

- Mange møder op til generalforsamling i deres klub, fordi det giver dem mulighed for at møde kolleger fra samme branche og fag. I klubberne er vi helt tæt på den enkeltes hverdag. Det kan for eksempel være tandklinikassistenter, privatansatte lægesekretærer, medarbejdere i fitness-centre osv., der mødes i Sundhed og Velvære Midt, hvor de har et værdifællesskab, fortæller Søren Guldborg Hansen, der er faglig konsulent i HK Privat Midt.

Du finder dagsorden og tilmelding for netop din brancheklub på generalforsamlings-oversigten
Hvis du ikke ved hvilken brancheklub du er medlem af, så log ind på MITHK og se det lige under dit navn. Alternativt så kontakt os eller ring på 70 11 45 45 - så hjælper vi gerne.

Indflydelse og styrket netværk

- De gammelkendte ord om, at du skal dukke op, hvis du gerne vil præge aktiviteterne i din klub og på dit fagområde, holder stadig. For det er klubbens bestyrelse, der arrangerer aktiviteter, arbejdspladsbesøg, foredrag, temaaftener, kulturelle arrangementer osv.

- Derfor er det en god at møde op på generalforsamlinger i klubberne. For her kan du få indflydelse på aktiviteterne på netop dit område, og du kan samtidig danne et godt netværk, argumenterer Søren Guldborg Hansen.

Fælles aften med Flemming Jensen

De senere år har klubberne arbejdet sammen om en fælles aften, hvor generalforsamlingerne i de enkelte klubber er suppleret med en fælles del:

- Folk møder ind til fællesspisning, inden der holdes generalforsamlinger i klubberne. Det hele slutter igen i fællesskab, når den muntre skuespiller Flemming Jensen kommer og underholder, fortæller Søren Guldborg Hansen om 2014-udgaven af klubaftenerne.

Medbestemmelse Netværk

kontakt os på