Ring til fagforeningen

Fredag Lukket
Lørdag Lukket
Søndag Lukket

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os

Oplever du tekniske problemer med hjemmesiden ring: 4437 1563 - åben: 6.00-24.00

Stort engagement til Fag & Fremtid

06. maj 2014  |  HK Kommunal  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Årets Fag & Fremtid er gået over al forventning. 750 glade deltagere blev inspireret af mere en 40 faglige oplæg.

Inspirerende oplæg, massevis af hyggeligt samvær med kolleger fra hele landet, forkælelse og lækker mad er nogle af de ord deltagerne på årets store Fag & Fremtid-konference sætter på arrangementet.

Stemingen har været god og humøret højt, mens mere end 40 sessioner og foredrag er løbet af stabelen.

Stort engagement

- Det har været skønt at se det fantastisk store engagement, vores medlemmer har vist de sidste dage. Det har været en meget, meget god stemning og stor lyst fra alle deltagere til at dele viden, blive inspireret og inspirere hinanden. Faget har været i fokus, og der har været enorm opbakning til de mange interessante oplægsholdere, siger næstformand i HK Kommunal, Mads Samsing.

Forkælelse og inspiration

Også blandt medlemmerne er der begejstring at hente. Jonna Sørensen, der arbejder i Familiecentret i Aarhus Kommune, tager træt og glad hjem fra Fag & Fremtid.

- Jeg er rigtig glad. Det har været så interessant og inspirerende at være med i år. Oplæggene har været super gode, og det hele har været tilrettelagt så fint. Det har været dejligt at være sammen med så mange spændende mennesker, vi har haft nogle gode pauser med masser af forkælelse og lækker forplejning. Det har været rigtig godt. Jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst, siger Joanna Sørensen.

Rapper snusede rundt og samlede op

HK kunne stå for Hard Kore, hårdt og kontant eller hestekræfter – hvis det stod til rapperen Per Vers.

Efter at have snuset rundt på konferencen i to dage fik han på fornemmeste vis sluttet Fag & Fremtid af med mesterlig ordkasteri.

Fag og Fremtid

Problemer med login?