Er der ugler i din fremtidige karriere?

13. januar 2015  |  Midt

Kom og få en selfie med Ullu, og en snak med HK Midt om efteruddannelse, til Sportslørdag i Odense den 24. januar.

Når årets sportsnavne på Fyn kåres ved den store præmieuddeling i Odense Idrætshal, vil der være rig mulighed for at møde mange af de store sportsidoler. Dermed er der også god mulighed for at få en autograf eller et selfie – eller måske begge dele.

Store sportsstjerner som f.eks. spillere fra OIK’s ishockeyhold, OB’s Superligatrup i fodbold, HC Odenses håndboldpiger samt svømmeren Rikke Møller Pedersen, Speedwaystjernen Nicki Pedersen, og badmintonspilleren Viktor Axelsen er blot nogle af dem, som forventes at være til stede. Det store sportsanlæg, som omfatter bl.a. Odense Is-stadion, Odense Bowlinghal, Odense Cykelbane og Odense Idrætshal, bliver dermed velbesøgt den 24. januar mellem kl. 13 og kl. 17.

Gratis at deltage

Showet kl. 16 - 17 styres af TV2 Fyns studievært Sandie Hansen Jensen og Modedesigneren Jim Lyngvild, så også dem vil der være mulighed for at løbe ind i, og endelig deltager sangerne Bobo Moreno og Dicte i showet, sammen med Odense Symfoniorkester, så kom og vær med – det er GRATIS at deltage.

Uglen Ullu og HK Midt

Joan Dusi og uglen Ullu

Joan Dusi har  opdrættet Uglen Ullu, som du kan få en selfie med til Sportslørdag den 24. januar.

I forhallen til Odense Idrætshal kan du mellem kl. 13 og kl. 16 hilse på HK Midt og Uglen Ullu. Fællesformand Martin Rasmussen samt en række HK Midt medarbejdere sætter fokus på vigtigheden af efteruddannelse og af fagforeningen. Kom og få en snak om store og små udfordringer og spørgsmål med hensyn til efteruddannelse og arbejdsliv – og tag gerne familie og venner med, HK medlemmer eller ej.

Med os på standen har vi den indiske hornugle Ullu, der er ejet og opdrættet af HK Midt medlem Joan Dusi. Ligesom sportsstjernerne stiller Ullu også gerne op til en selfie. HK’s stand er åben fra kl. 13 til 16 og vi satser på, at Ullu det meste af tiden sidder på sin træstub, så så mange som muligt - efter tur - kan få lov til at stå (eller sidde) ved siden af Ullu og få taget et billede. I skal selv medbringe kamera eller mobiltelefon og som udgangspunkt selv tage billedet. HK vil dog også tage nogle billeder, som efterfølgende bliver lagt ud på HK Midts facebookside.

For god ordens skyld skal vi oplyse at det er Joan og Ullu, som vurderer, om Ullu kan klare alle 3 timer. Det betyder, at der evt. bliver lukket ned for fotografering før kl. 16.

Ses vi?

Få en snak med HK Midt om efteruddannelse. Besøg vores stand i Idrætshallens forhal til Sportslørdag den 24. januar.

Få en snak med HK Midt om efteruddannelse til Sportslørdag den 24. januar i Odense.

Du kan se mere om dagens program på:

Vi glæder os til at se dig og din familie på HK’s stand. Hvem ved, måske er der rent faktisk ugler i din fremtidige karriere.

Arbejdsmarked

se alle de fordele
du kan få glæde
af som hk-medlem

HK Medlemsfordele

har du tjekket
om vi har et spæn-dende arrangement på vej?

kommende arrangementer