HK MidtVest får jobformidler til HK Jobbørs

24. februar 2015  |  MidtVest  |

HK Jobbørs hedder en ny serviceydelse hos HK MidtVest. Her skal en nyansat jobformidler skabe det perfekte match mellem virksomheder og HK-medlemmer, når ledige stillinger skal besættes.

Jobformidleren hedder Hanne Lund-Nielsen, og hun skal fra 1. marts være opsøgende i forhold til virksomhederne i det midt- og vestjyske.

Står virksomhederne og mangler arbejdskraft, vil hun med hjælp fra job- og vejledningsteamet hos HK kunne hjælpe dem i kontakt med kvalificerede kandidater i form af medlemmer, der er interesseret i et nyt job.

Erfaring med netværk

Hanne Lund-Nielsen

Hanne Lund-Nielsen glæder sig til at starte i jobbet.

Hanne Lund-Nielsen er 45 år og har senest arbejdet som uddannelses-, virksomheds- og proceskonsulent hos UCH, Uddannelsescenter Holstebro.

Herfra har hun masser af erfaring med opbygning af netværk – gennem opsøgende virksomhedsbesøg – inden for både offentlige og private virksomheder – og gode relationer til både ledere, HR-konsulenter, tillidsvalgte og medarbejdere.

Hun har blandt andet været med til at starte og opbygge et netværk bestående af jobkonsulenter, uddannelseskonsulenter og STARTVÆKST konsulenter.

Glæder sig til at komme i gang

Hanne Lund Nielsen er både uddannet kontorassistent i Arbejdsministeriet i København, advokatsekretær i Tønder og lærer fra Nørre Nissum Seminarium.

Hun har blandt andet arbejdet på daghøjskole og som aftenskoleleder hos AOF Højer/Bredebro, været administrativ koordinator hos Udviklingscentret for Vejledning under det daværende Ringkøbing Amt og projektleder hos Herning Kommune. Det var for et modelkommuneprojekt under Sundhedsstyrelsen om alkohol i kommunerne.

Hun har løbende videreuddannet sig og har en diplomuddannelse i offentlig ledelse og er i gang med en master i vejledning.

- Jeg glæder mig til at starte i jobbet, som jeg går ind i med ydmyghed. Jeg ved, at virksomhederne har travlt, og jeg glæder mig til at kunne hjælpe dem med en arbejdsopgave, hvor de slipper for udvælgelsesprocessen, fordi vi kan stille med en lang række velkvalificerede kandidater, fortæller hun.

Hanne Lund-Nielsen bor i Holstebro sammen med Peter. De har fire sammenbragte børn i alderen 13 til 20 år.

Ledig Ansættelse Netværk HK-medlemmer Job og vejledning

Du kan også få vejledning om efteruddannelse

Bestil tid her