Jubilarer blev fejret

03. juni 2015  |  MidtVest  |

Det var festligt, da HK MidtVest fejrede over 250 medlemsjubilarer i Holstebro, Herning, Viborg og Skive.

Efter lidt mad og drikke blev der holdt taler for de fremmødte medlemmer, som havde kunnet melde sig til arrangementerne, der fandt sted henholdsvis fredag 29. maj og søndag 31. maj.

I Holstebro var det afdelingsformand for HK MidtVest, Karin Østerby, der holdt talen. I Viborg var det næstformand for HK Kommunal MidtVest, Lene Rasmussen, i Herning formand for HK Privat MidtVest, Inger Stranddorf, mens det i Skive var formand for HK Kommunal MidtVest, Marianne Køpke, der indtog talerstolen.

Jubilarer i Holstebro

Karin Østerby, afdelingsformand for HK MidtVest, og 70 års jubilar Marie Ganzler Kristensen.

I Holstebro var de fremmødte jubilarer:

25 år: Anette Agnstoft, Anette Solveig Larsen, Bitten Susanne Handgaard, Britta Ørskov Dam, Charlotte Dideriksen, Connie F. Bertelsen, Gitte Nielsen, Heidi Nørgård, Henriette Winding Nielsen, Inge Marie Thomsen, Inge Nielsen, Jenny Ganer-Kaasgaard, Jette Bodrøgild Nicolajsen, Jette Hussmann Skov, Lene Mortensen, Lis Kongsgaard Thomsen, Marianne Wøldike, Pia Abildgaard Christensen, Pia Christensen, Pia Vester Pedersen, Susanne Sørensen og Thomas Jacobsen.

40 år: Aksel Hansen, Anders Røjbæk, Anne Marie Kokholm, Asta Trøjborg, Bent Wolder Mortensen, Bente Holm Johansen, Bente Søjbjerg, Birthe Marie Skov, Dorthe Strøm Christensen, Eileen Karen Riksted, Else Rosenhagen, Finn Grauslund Hansen, Gerda Skaanning Opstrup, Grethe Bastrup, Gunda Sørensen, Hanne Graversgaard, Helle Jensen, Henning Opstrup, Inga Lilian Andersen, Irma Vang Pedersen, Jakob B. Christensen, Jens Kristian Holm Pedersen, Jytte Anette Jensen, Lene Worm, Linda Jørgensen, Marianne Nørfjand, Mona Foldager Jensen, Tove Bækdal Lysgaard, Ulla Bach, Vita Wishoff Petersen og Åse Pedersen.

50 år: Bente Agnete Poulsen, Bente Brandt, Bodil Eilskov Andersen, Grethe Dahm Knudsen, Grethe Madsen, Grethe Søndergaard, Jens Madsen, Kirsten M. Stubkjær, Lena Peitersen, Lone Jensen og Ove Kristensen.

60 år: Benny Knudsen, Ellen Quistgaard og Jytte Asp Skovmand.

70 år: Marie Ganzler Kristensen.

Jubilarer i Viborg

60-års jubilar Kaj Ejvind Kristensen og næstformand for HK Kommunal MidtVest, Lene Rasmussen.

I Viborg var de fremmødte jubilarer:

25 år: Anette Flarup, Anny Bente Jacobsen, Birgitte Margon Knudsen, Camilla Hansen, Charlotte Nielsen, Hanne Hansen, Hanne Hav Frisch, Inge Dalsgaard, Jens Bangshøi, Jesper Mikkelsen Egelund, Kit Alenborg Pedersen, Lene Buhl Carstensen, Lis Thorgaard, Lisbeth Dam Kristoffersen, Lisbeth L. Buchhave, Lone Udklit Hald Holmsgaard, Lotte Dohm, Maibritt Vorre Nielsen, Malene Kirkegaard Jensen, Ole Pajhede Larsen, Peter Brinch, Pia Lykke Brandt, Rikke Nielsen Dalsgaard, Rose-Marie Christensen, Thyra Lund Dalsgaard, Tine Rose Jensen, Ulla Busk og Ulla Bøge.

40 år: Anna-Mette Møller, Annette Kallmayer, Birgith Tipsmark, Birthe Bjertrup, Dagny Vestergaard, Dorthe Christensen, Ebba Andersen, Else Bredahl Olesen, Elsebeth Amdi, Elsebeth L. Fruergaard, Erna Vibeke Kristensen, Grete Christensen, Hanne Krone Carstensen, Inge Thoft Hansen, Inger B. Kunz, Inger Dreier Johansen, Kirsten Mougaard, Kresten Buchhave, Lilly Sørensen, Lisbeth Dalsgaard, Lizzi Kristensen, Minna Laigaard Stoldt, Orla Brink Frederiksen, Peter Martin Pedersen og Ruth Tove Verner.

50 år: Bent Jørgensen, Grete Pedersen, Hardy Ejvind Sørensen, Inga Yvonne Christensen, Inger Bang Jørgensen, Jette Grundell Pedersen, Ketty Nielsen, Krista Søgaard Nielsen, Kristian Aarup Pedersen, Niels Jørgen Andersen og Verner Bjerre Rasmussen.

60 år: Kaj Ejvind Kristensen.

Jubilarer i Herning

60 års jubilar Åge Lindhardt Christensen og formand for HK Privat MidtVest Inger Stranddorf.

I Herning var de fremmødte jubilarer:

25 år: Anna Kirstine Mikkelsen, Birgit Solvejg Petersen, Birgit Toksig,
Bo Møller Sørensen, Brian Knudsen, Dorte Kirk, Ella Ravnsbæk-Mørup, Erna Hansen, Finn Larsen, Gert Krarup Pedersen, Heidi Lisette Borup, Helge Viinberg Rasmussen, Helle Krarup Antonsen, Henning Jensen, Johnny Zaar, Kirsten Henningsen, Kirsten Koefoed-Pedersen, Lars Nyborg, Linda Würtz Klavsen, Lis Andersen, Lone Hessellund Abildskov, Marianne Bruun Kjærside, Marianne Rahbek Kjeldsen, Mette Hesselvig, Ole Nørgaard Pedersen, Per Fousing, Pia Thomassen, Randi Faaborg-Hansen, Rene Brogaard, Rikke Hagelskjær Hangaard, Shankar Sellathurai, Sonja H. Jeppesen, Susanne Mosekjær Averhoff og Tina Dalager Dynesen.

40 år: Alf Steen Jessen, Alice Dalsgaard, Allan Kristensen, Anna Kirstine Mogensen, Anna Lundgaard Vestergaard, Bessie Balchan, Birgit Elinor Schweitz, Bodil Andersen, Elin Kragelund, Else Marie Sørensen, Else Olesen, Elsebeth Søes Andersen, Frede Rasmussen, Gudrun Kragh, Gudrun Nielsen, Gurli Vium Kristensen, Hanne Kirstine Thomsen, Hanne Kjærgård Jespersen, Hanne Madsbjerg, Inge Andersen, Inge Holm, Jens Erik Poulsen, Jørn Alrø Bøtkjær, Kaj Hallundbæk, Kanne Marie Jeppesen, Karen Margrethe Madsen, Karen Marie Pøhl, Kathrine Birkekjær Færch, Kirsten Govertz Pedersen, Lene Christensen, Lili Christensen, Lillian S Hjortborg, Lis Bjørndal Kjeldsen, Lisbeth H. Krøjgård, Lone Jensen, Mariann Behn Nygaard, Mogens Lindekilde, Ole Svend Andreas Plougmann, Tove Hedegård Pedersen, Tove Mortensen, Vagn Henneberg, Vera Marie Lauridsen, Vera Nybo Jensen og Vibeke Haahr Andersen.

50 år: Anni Kirsten Sørensen, Bodil Marie Bak-Jensen, Elisabeth H Frandsen, Kaj Moesgård Madsen og Lene Holm.

60 år: Åge Lindhardt Christensen og Knud Lassen Højlund.

Jubilarer i Skive

Marianne Køpke, formand for HK Kommunal MidtVest, holdt tale for de mange fremmødte jubilarer.

Marianne Køpke, formand for HK Kommunal MidtVest, holdt tale for de mange fremmødte jubilarer i Skive.

I Skive var de fremmødte jubilarer:

25 år: Anne Marie Christensen, Else Marie Kjær Jensen, Gitte Jensen Nielsen, Margit Trærup Nielsen, Poul Serup og Yvonne Skovgaard Espersen.

40 år: Arne Holm, Connie Frølund, Ellen Godsk, Ellen Margrete Thorgaard, Else-Marie Vestergaard, Ester Lunde Don, Grethe Drengsgaard, Helge Strøm, Inger Marie Toft, Ivar Andersen, Jette Larsen, Lene Pedersen, Lilly Kjølhede, Poul Erik Damgaard, Rita Just Hansen og Tage Hald.

50 år: Britta Madsen, Else Johanne Bjerring, Gerhard Møgeltoft Poulsen, Jens E Kjelstrup, Jens Ove Bak, Jonna Yde Deltager og Karen H. Kristensen.

60 år: Bent Christiansen og Kai Munch Knudsen.

I alt har HK MidtVest i 2015 kunnet fejre ca. 750 jubilarer.

Sammen er du stærkere HK-medlemmer Arrangementer

Sammen er du stærkere.
det gælder også gode tilbud.

Tjek dem her

Følg HK MidtVest på Facebook
lokale kurser
nyheder & debat

Se facebookside

Vi er ved telefonerne mandag til torsdag kl. 8-17. Fredag kl. 8-16.

Ved tekniske problemer på hjemmesiden, ring til 4437 1563. Åbent 6-24.

Mit HK

Log på Mit HK

Vi er ved telefonerne mandag til torsdag kl. 8-17. Fredag kl. 8-16.

Ved tekniske problemer på hjemmesiden, ring til 4437 1563. Åbent 6-24.

Mit HK

Log på Mit HK