Se hvad dine kolleger i Coop Leder tjener

17. februar 2016  |  COOP Leder  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Hvad er gennemsnitslønnen blandt medlemmer af Coop Leder, og hvordan er den steget i forhold til andre arbejdspladser?

23.675 kr. tjente medlemmer af Coop Leder i gennemsnit pr. måned i 2015. Det ligger lidt over gennemsnitlønningerne for de øvrige butiksansatte, hvor Landsklubben Irma-Butikker (LIB) er tættest på med 22.619 kr. pr. måned samme år. Herunder kan du se gennemsnitlønnen i Coop Leder de seneste fem år og sammenligne med de øvrige landsklubber i HK Handel.

Din løn skal være fulgt med udviklingen i din klub, selv om der selvfølgelig kan være forskelle i anciennitet og ansvar. Gennemsnitstallene afhænger også af, hvor mange med fx høj anciennitet, der har indsendt lønoplysninger til HK Handels lønstatistik det pågældende år

Du kan tage et præcist tjek af gennemsnitslønnen for din stilling i HK’s løntjek her, så du kan se, om du ligger under eller over gennemsnittet

Løn

Problemer med login?