Jubilarer blev fejret

24. maj 2016  |  MidtVest  |

Det var festligt, da HK MidtVest fejrede ca. 250 medlemsjubilarer i Holstebro, Herning, Viborg og Skive.

Der blev både budt på mad og drikke og taler for jubilarerne, som havde kunnet melde sig til arrangementerne, der fandt sted henholdsvis fredag 20. maj og søndag 22. maj 2016.
I Holstebro var det afdelingsformand for HK MidtVest, Karin Østerby, der holdt talen. I Viborg var det formand for HK Privat MidtVest, Inger Stranddorf, i Herning formand for HK Handel MidtVest, Susanne Sommerlund, mens det i Skive var formand for HK Kommunal MidtVest, Marianne Køpke, der indtog talerstolen.

Jubilarer i Holstebro

Karin Østerby, formand for HK MidtVest, og 80 års jubilar Birtha Katrine Løw.

De fremmødte jubilarer var:
25 år: Linda Søe Odgaard, Birgit Guldbjerg, Hanne Stubkjær Christensen, Birthe K. Carreras, Ulla Larsen, Elisabeth Louisa J. Mortensen, Ole Finn Jørgensen, Tina Birgitte Olesen, Lene Kirk Krogh, Ingrid B. Andersen, Krista Kristensen, Jytte Brown, Line Nystrup Søgaard, Lone Bisgaard Jørgensen, Jens Mattrup Lundsgård, Alice Bæk, Hanne Engsted, Titte Lodberg, Valborg Madsen, Mona Bank Olesen, Conny Ottesen, Lisbeth Langgrd Burmølle Knudsen, Gitte Pedersen, Lisbeth Høgsberg, Marianne Bettina Poulsen, Jannie Kruse Lisbjerg, Keld Allan Busack, Peter Tang-Pedersen, Mariane Boisen, Gitte Moeskjær Jensen, Ingrid Bundgård Jakobsen og Lenette Østergaard Kristensen.
40 år: Jette Møller Christensen, Vera Proustgård, Vibeke Grau Jørgensen, Britta Mølgaard Andersen, Helle Pia Momme, Lene Mølgård Andersen, Bodil Refsgaard, Bjarne Jakobsen, Elise Rosenbæk Poulsen, Karin E. Christensen, Jytte Fyhn, Hanne Elisabeth Schack, Birgit Risom Pedersen, Vera Kirstine Sig Slot, Henny Byskov, Bente L. Kristensen, Ida Agnethe Brouw Pedersen, Birte Nielsen, Preben Bukdal Christensen, Ely Hedegaard, Niels Christian Riis, Kirsten Mathilde Ørgaard, Aase Elinor Mortensen, Karen Tonsberg Agger, Lilly Jakobsen, Gunda Karin Hunskjær Nygaard, Peter Jensen, Dagny Viuf-Mikkelsen, Jytte Garbrecht Hansen, Tove Elisabeth Olsen, Grete Byskov Jensen, Solvejg Byskov Kruse, Lene Schwalbe, Ellis Rud Pedersen, Randi Conradsen, Karl Kristian Madsen og Birgit Andersen.
50 år: Rigmor Gundfelt, Erik Lund Lauridsen, Lone Petersen, Lis Pedersen, Inga Bjerre Bloch, Inger Marie Aa Kristensen, Frode Peitersen, Ingrid Kirkeby Nielsen, Richard Vilhelm Nielsen, Tage Svendsen, Anne Grethe Andersen og Elsebet Hare Borregaard.
60 år: Grethe R. Christensen, Hans Jørgen V. Andersen, Evald Christoffersen, Helene Liebsch, Erik Thulstrup og Tage Sandberg.
70 år: Anne Lise Hansen, Knud Børge Kristensen og Inge Frølund Hansen.
80 år: Birtha Katrine Løw.

Jubilarer i Viborg

Inger Stranddorf, formand for HK Privat MidtVest, og 60-års jubilar Knud Møller Østergaard.

Inger Stranddorf, formand for HK Privat MidtVest, og 60 års jubilar Knud Møller Østergaard.

De tilmeldte jubilarer var:
25 år: Trine Dahl Overgaard, Annette Laursen, Grethe Kohls, Tine Bærtel Christensen, Marlene Bjerring Jacobsen, Niels Bek Berthelsen, Lone Møller, Max Walter Wanzenried, Lone Troelsen, Edith E. Steffensen, Annette Aagaard Andersen, Susanne Sørensen, Eva Thorup Kieldsen, Bitten Brorson Kristiansen, Karen Marie Bech, Britta Christensen, Anny S. Larsen, Irene Duus Thorsen, Thomas Urup, Magda Margrethe Nielsen og Anne Mette Wejlstrup Brøndum.
40 år: Lisbeth Overby, Sigridur Hardard Poulsen, Jytte Glerup Christensen, Arne Sindberg, Ingrid Gislum, Irma Christensen, Grethe Bertelsen, Birthe Olsen, Carl Henry Mumm, Mona Berthel Sørensen, Anette Brokholm, Mona Jakobsen, Ole Rahn, Aase Leisgaard Christensen, Kirsten Andersen, Egon Lindy Carstens, Anette Astrid Poulsen, Jette E. Eskildsen Sanna, Inger-Lise Hansen, Birthe Parsberg Jørgensen, Else-Marie Jeppesen, Inger K. Christensen, Hanna Dam Poulsen, Inge Karen Nielsen, Helle Bugge, Lissi Axelsen, Kirsten Marie Olander, Solveig Klecka Kjær, Annette Mortensen, Åse Møldrup Kristensen, Bodil Stensgaard Jensen, Henning Laursen og Kitt Høgh.
50 år: Birgit Lading Nielsen, Lissy Jensen, Bent Kjeldahl Frederiksen og Mona Dorthe Sørensen.
60 år: Knud Møller Østergaard.

Jubilarer i Herning

Susanne Sommerlund, formand for HK Handel MidtVest, overrækker gave til 50 års jubilar Inger Mette Buhl.

De tilmeldte jubilarer var:
25 år: Hanne Bang Christensen, Britta Aarestrup Wedel, Birgit Damkjær Højlund, Pia Gæmelke Amrosius, Charlotte T. Frederiksen, Bente Nielsen, Jytte Andersen, Stinna Østergård Sørensen, Margrethe Sandfeld, Linda Møller Dejlov Dixen, Birthe Hansen, Ellen Krogh Sørensen, Alan Dybkjær, Anna Lisbeth Obitsø, Annalise Høj Petersen, Jørgen Madsen, Mariane F. Thisgaard, Anny Vallebæk Christensen og Lene Schandorff.
40 år: Inge Dyhr Stordal, Solveig Elbek, Bente L. Steckert, Jens Flemming Schibsbye, Ellen Bredgaard, Ruth K. Haunstrup, Ingerlise T. Sørensen, Birgit Enemærke Møller, Ejvind Nielsen, Helle Ottosen, Anni Margrethe Banke, Lisbet Honoré, Anni Jensen, Birthe Christensen, Aase Elisabeth Plesner, Inger Maria Nielsen, Hanne Andreasen, Lis Louise Søgaard, Gudrun Gangelhoff Dyrmose, Hanne Skjødt, Lone Susanne Kragelund, Jette Venø, Tage Jørgensen, Bernhard Blæsbjerg, Lilly Flaskager Abildtrup  og Elsebeth M. Siggaard.
50 år: Annette Lundberg, Allan Geert Jørgensen, Ulla Bech Østergård, Jens Martin Løntoft, Inger Mette Buhl, Birgit Søgaard Sørensen, Henny Nielsen, Hans Jørgen Batz, Viggo Madsen, Ketty Kemph og Børge Normann Madsen.
60 år: Anna M. Vorgod Seiersen, Bent Preisler Andreasen, Henning Lauridsen, Lissy Tønder, Aage Hedegaard Jørgensen, Jan Kabel og Jørn Ottesen.

Jubilarer i Skive

Marianne Køpke, formand for HK Kommunal MidtVest, i gang med at holde tale for jubilarerne i Skive.

Marianne Køpke, formand for HK Kommunal MidtVest, holdt tale for jubilarerne i Skive.

De tilmeldte jubilarer var:
25 år: Jytte Ransborg, Lisbeth Spanggaard, Bente Suhr Langhoff, Elsebeth Albrechtsen, Marna Jensen, Rikke Thomsen, Marianne Lis Granvig, Birgit Mortensen, Gitte Marianne Melgaard, Thomas Andreas Jensen, Ann Lone Pallesen, Anne E. L. Søndergaard og Dorthe Reimer.
40 år: Mona Kristensen, Tage Vejgård Kristensen, Alice Lund, Mona Søndergaard Jensen, Svend Erik Rasmussen, Ruth Jensen, Kirsten Hessellund, Helle Søegaard Hedeager, Inge Marie P. Nielsen og Åse Juhl.
50 år: Lone Houmøller, Gerda Fjalland og Ellen Kleinstrup Hansen.
I alt har HK MidtVest i 2016 kunnet fejre 805 jubilarer.

HK-medlemmer

Sammen er du stærkere.
det gælder også gode tilbud.

Tjek dem her

Følg HK MidtVest på Facebook