Hvad er de vigtigste udfordringer på din arbejdsplads?

26. maj 2016  |  HK Privat  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Inden længe skal HK/Privat forhandle din og kollegernes overenskomst igen. Derfor vil vi gerne høre, hvad der betyder noget for din hverdag på arbejdet og beder dig derfor svare på fire spørgsmål

postkort 300

Hvad er det vigtigste i dit arbejdsliv, og hvad ville gøre det endnu bedre i fremtiden? Det er to af de fire spørgsmål, som HK/Privat håber, du vil svare på. Dine input er nemlig en vigtig del af forberedelserne til overenskomstforhandlingerne, som HK/Privat skal aflevere krav og ønsker til inden 1. oktober.

Det kan også være, din arbejdsplads er en af de op mod 1.000 virksomheder, der får besøg af HK/Privat inden sommerferien. Så kan du udfylde postkortet i hånden og få en snak om det, der betyder noget for dig.

- Vi vil gerne vide mere om, hvor medlemmer oplever, at skoen trykker ude på arbejdspladserne, siger Simon Tøgern, formand for HK/Privat.

Alle svar og forslag kan bruges
Han understreger, at man ikke behøver at gennemlæse overenskomstens paragraffer og komme med nye tekstforslag for at give sin mening til kende.

- Alle besvarelser og forslag til forbedringer kan bruges. Så mange svare som muligt giver os det bedste afsæt til at forberede overenskomstforhandlingerne, siger Simon Tøgern.

Du kan svare her

Problemer med login?