Faglige arrangementer til dig

01. juni 2016  |  HK Privat Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Hold øje med kursusmailen lige efter sommerferien, mere præcist torsdag d. 11 august, for der åbner vi op for tilmelding til vores spændende efterårsarrangementer.

På programmet har vi 6 kurser fordelt i hele landet.

Du kan blandt andet snuse til, hvad ledelse er for en størrelse, udforske interkulturelkommunikation med fokus på Indien og Mellemøsten, lære at lave infografikker, blive en endnu bedre til projektmedarbejde, udforske den nye persondatalov og blive knivskarp til momsreglerne. Derudover har vi en kundeservicekonference på programmet til oktober, der sætter fokus på den gode kundeoplevelse og et heldagsevent for HR interesseret om den nye generation af digitale indfødte på arbejdsmarkedet, hvor vi sætter fokus på deres behov og forventninger i ansættelsen. Der er noget på programmet for enhver. Kom med på vores mange faglige arrangementer og bliv inspireret!

Du kan også holde øje med siden gratis kurser til dig, hvor det samlede overblik over faglige arrangementer bliver opdateret løbende.

Faglige arrangementer

Problemer med login?