HK.dk logo

5 tips til god kundeservice på sociale medier

06. juni 2016 Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Her får du 5 tips til god kundeservice på sociale medier.

  1. Svar hurtigt! Det går stærkt på de sociale medier, og kunden forventer I er på.

  2. Vær kort og præcis i svarene. 

  3. Undlad længere skriftlige korrespondancer – ring personen op eller informere om, at du har sendt henvendelsen videre.

  4. Accepter ikke grimt sprogbrug. Hvis kunden skriver i en grim tone, så gør opmærksom på at I ikke acceptere det.

  5. Husk reglerne for databeskyttelse også gælder på sociale medier.

Vil du have flere tips til en bedre kundeservice? 
Så kom med på Fagligt døgn om fremtidens kundeservice. Meld dig til her.


kontordame

(Konferencen er for medlemmer af HK/Privat).




Send besked til forfatter


Annuller

Anmeld indlæg / kommentar

Skriv årsagen til din anmeldelse nedenfor

Annuller

Din anmeldelse er blevet indsendt

Tak for din hjælp.

Vi kigger på den og fjerner indlægget/kommentaren hvis vi finder det nødvendigt.

Skriv en kommentar

Skriv en kommentar til indlægget

Er du sikker du vil fjerne indlæg/kommentar?

Du kan ikke genaktivere indlæg/kommentar efterledes.

DU ER IKKE LOGGET IND

Du skal være logget ind for at udføre den ønskede handling.

LOG IND

Du kan logge ind i toppen under “Mit HK”.



OPRET PROFIL

Hvis ikke du er medlem, kan du oprette en profil ved at bruge dit facebook login.


Du er nu logget ud.

Log ind som medlem

Problemer med login?

For at øge sikkerheden i forbindelse med din adgangskode til Mit HK, skal du logge ind med NemID første gang, herefter kan du oprette din egen adgangskode på Mit HK.

Log ind med NemID

 Luk


Der vil blive sendt en mail eller sms med info om login

 Luk


Der er opstået en uventet fejl. Prøv evt. igen senere.

 Luk