Ring til HK's fagforening

Når du har spørgsmål til ansættelsesvilkår, kontingent, medlemskab samt samtaler i Job og vejledning

7011 4545

Fredag 8.00-16.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket
Mandag 8.00-17.00
Tirsdag 8.00-17.00
Onsdag 8.00-17.00

Skal vi ringe dig op?

Bestil et opkald, så ringer vi til dig i det ønskede tidsrum

Bestil opkald

Ring til HK's a-kasse

Når du har spørgsmål til dagpenge, feriedagpenge, efterløn, jobsøgning i EØS og selvstændig virksomhed

7010 6789

Fredag 8.00-16.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket
Mandag 8.00-17.00
Tirsdag 8.00-17.00
Onsdag 8.00-17.00

Skal vi ringe dig op?

Bestil et opkald, så ringer vi til dig i det ønskede tidsrum

Bestil opkald

Husk, at du også altid er velkommen til at skrive til os

Oplever du tekniske problemer med hjemmesiden ring: 4437 1563 - åben: 6.00-24.00

HK.dk logo

Rosende emails fra kunderne

29. juni 2016  |  IMI  |  Rani Bech Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Najeeb Khawajas første job var i en børnehave, hvor han lærte dansk af børnene.
I dag er kunderne hos Frederiksberg Forsyning på fornavn med ham 


najeeb

Najeeb Khawaja tager ofte cyklen, når han skal ud til kunderne. FOTO: Mark Knudsen

Han blev medlem af HK, fordi det var alle kollegerne i Frederiksberg Forsyning. 

– De var meget glade for medlemskabet, og så blev jeg også medlem. Jeg er også meget glad for det. Hver gang jeg har mulighed for det, så tager jeg et kursus i HK. Jeg lærer hele tiden noget nyt, siger Najeeb Khawaja. 

Da han for 20 år siden kom til Danmark af kærlighed til en dansk kvinde, var det børnene på hans arbejde, der lærte ham det nye sprog. 

– Det var sjovt at lære dansk af børnene. Jeg gik selvfølgelig også i sprogskole, men det er i mødet med andre mennesker, man lærer sproget og en ny kultur at kende, siger Najeeb Khawaja.


Alt er kundeservice

Han ved, hvad han taler om, for både i Pakistan og i Mellemøsten har han arbejdet i store internationale virksomheder, og han taler fire sprog; dansk, punjabi, urdu og engelsk. Han har en master i fysik, men har haft vidt forskellige job, inden han kom til Frederiksberg Forsyning, hvor han er i afdelingen for kundeservice. 

– Når alt kommer til alt er kundeservice essensen i alle job, smiler Khawaja.

Hans arbejdsopgaver strækker sig over alt fra aflæsning til lukning af gasforsyningen på grund af ubetalte regninger. På trods af opgavernes karakter, der måske ikke lige hører til i den muntre kategori, så bliver Najeeb Khawaja altid mødt med positivitet.

– Kunderne kender mit navn. Jeg forstår ikke helt hvorfor. Jeg har aldrig oplevet nogen, der er sure. Det er jeg meget imponeret over. Og nogle gange får jeg også rosende mails fra dem, fortæller han og har selv et bud på en af årsagerne.

– Det handler også meget om, hvordan man selv er. Der er vigtigt at møde hinanden med respekt og et positivt og åbent sind, siger Najeeb Khawaja.

HK-medlemmer

Send besked til forfatter


Annuller

Anmeld indlæg / kommentar

Skriv årsagen til din anmeldelse nedenfor

Annuller

Din anmeldelse er blevet indsendt

Tak for din hjælp.

Vi kigger på den og fjerner indlægget/kommentaren hvis vi finder det nødvendigt.

Skriv en kommentar

Skriv en kommentar til indlægget

Er du sikker du vil fjerne indlæg/kommentar?

Du kan ikke genaktivere indlæg/kommentar efterledes.

DU ER IKKE LOGGET IND

Du skal være logget ind for at udføre den ønskede handling.

LOG IND

Du kan logge ind i toppen under “Mit HK”.



OPRET PROFIL

Hvis ikke du er medlem, kan du oprette en profil ved at bruge dit facebook login.


Du er nu logget ud.

Log ind som medlem

Problemer med login?

For at øge sikkerheden i forbindelse med din adgangskode til Mit HK, skal du logge ind med NemID første gang, herefter kan du oprette din egen adgangskode på Mit HK.

Log ind med NemID

 Luk


Der vil blive sendt en mail eller sms med info om login

 Luk


Der er opstået en uventet fejl. Prøv evt. igen senere.

 Luk