Ring til fagforeningen

Fredag 8.00-16.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os

Oplever du tekniske problemer med hjemmesiden ring: 4437 1563 - åben: 6.00-24.00

HK Sydjylland løb for den gode KollegaKarma

26. august 2016  |  Sydjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Medlemmer og ansatte fra HK Sydjylland satte spot på den gode KollegaKarma, mens de dystede sammen i den lokale DHL Stafet.

Solen skinnede om kap med de pudsede løbesko, da HK Sydjylland onsdag den 24. august stillede op til DHL Stafet i Aabenraa.
Iført grønne t-shirts med KollegaKarma-logo gav 10 medlemmer og 4 ansatte den fuld gas gennem det sønderjyske landskab.
- Det har været så sjovt at være med. Og en hyggelig oplevelse at møde kolleger fra andre brancher, sagde en glad og lettere forpustet Lene Falk-Adamsen, der var blandt de friske medlemmer, der stillede op.
På sidelinjen blev der hujet og heppet, som gode kollegaer nu gør. Og det var netop den gode KollegaKarma, der var i fokus ved HK Sydjyllands deltagelse i arrangementet.
- Mange HK-medlemmer sidder på arbejdspladser, hvor man ikke lige har mulighed for at samle en større gruppe til at deltage ved arrangementer som dette. Dem ville vi gerne give en god oplevelse og samtidig sætte fokus på det gode kollegaskab, forklarede Janne Nissen, HK Sydjyllands koordinator og leder af heppekoret.

Samvær under andre former end normalt

HK Sydjylland DHL

Det var da også budskabet om at løbe for god KollegaKarma, der fik HK-medlemmet Tina Skøtt til at stille op.
- Gode kolleger betyder meget, så det formål kunne jeg kun bakke op om. Og så er det hyggeligt at løbe for HK, som jo er min klub, sagde hun umiddelbart forud for sin tur ud på 5-kilometersruten.
De fire HK-medarbejdere, der løb sammen med medlemmerne, kunne også melde om en sjov og udbytterig dag.
- Det har været en helt vildt fed oplevelse, som jeg meget gerne vil gentage. Jeg har snakket med en masse medlemmer og samarbejdspartnere under andre former end normalt, fortalte faglig konsulent Tina Høffner fra HK Sydjyllands Rødekro-kontor.
HK Sydjyllands hurtigste løber kom ind på den flotte tid 23 minutter og 34 sekunder. Alle hold klarede de fem gange fem kilometer på under tre timer.

Se fotogalleri på HK Sydjyllands Facebook-side

Kolleger Medlemsfordele