Er du leder? Så fortæl os, hvordan vi bedst kan støtte dig

11. oktober 2016  |  Sydjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

HK Stat Sydjylland sætter i november fokus på medlemmer med ledelsesansvar og spørger: hvad kan vi gøre for at blive en bedre fagforening for dig?

Af og til giver medlemmer med ledelsesansvar udtryk for, at de ikke rigtigt føler sig favnet fagligt af deres fagforening. Det vil HK Stat Sydjylland meget gerne gøre noget ved.
- Men for at vi kan gøre fremskridt i forhold til det, I ønsker jer af HK, så er vi nødt til at få jer i tale. Hvis I kan fortælle os, hvad I savner, så vil vi gøre alt for at levere varen, siger formand for HK Stat Sydjylland, Annette Godsvig Laursen.
Sammen med sin bestyrelse inviterer hun derfor alle ledere og mellemledere, der er medlem af HK Stat Sydjylland, til et par timers møde den 10. november, hvor det vil blive drøftet hvordan, samarbejdet kan styrkes.

Et ledernetværk giver mening

På mødet vil der også være mulighed for at danne netværk, så både medlemmer med ledelsesansvar og HK Stat Sydjylland får oprettet et forum, hvor der kan drøftes faglige tiltag og udfordringer for ledere.
- Et ledernetværk giver virkelig mening. Alle ledere kan få brug for sparring i en given situation, og det er ofte værdiskabende at få nye øjne på. Vi vil gerne skabe et ledernetværk i HK Stat Sydjylland, hvor man har mulighed for netop det, siger Dorte Bonde, der er lederrepræsentant i bestyrelsen.
Alle medlemmer af HK Stat Sydjylland, der arbejder med ledelse, er meget velkomne til mødet. Ledelse er her defineret bredt og omfatter både de egentlige personaleledere og personer, der har ansvar for andres arbejdsindsats. Det vil sige at teamledere, projektledere mv. er omfattet.

Mødet for ledere i HK Stat Sydjylland er torsdag den 10. november kl. 15-17. Tilmeld dig her.

Ledere Stat

Læs formandens blog

Annette Godsvig Laursen

Vil du vide mere om HK Stat Sydjylland?

Klik og læs

Problemer med login?