Ring til fagforeningen

Lørdag Lukket
Søndag Lukket
Mandag Lukket

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os

Oplever du tekniske problemer med hjemmesiden ring: 4437 1563 - åben: 6.00-24.00

Ring til HK Privat lørdag den 11. april

Vi er klar til at svare på spørgsmål om overenskomstforhandlingerne 2020 og coronavirus i relation til dit arbejdsliv. Ring til os lørdag den 11. april mellem kl. 10.00 og 12.00.

Telefon: 7011 4545

Vind 5.000 kroner på dit grafiske talent

24. oktober 2016  |  Midt Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Danmarks første festival for både tegneserier, spil og animation, svendborg-graphic.dk, inviterer til plakatkonkurrence. Er det dig, der tegner festivalens plakat og vinder 5.000 kroner på dit talent?

”Er du designer, illustrator eller på anden måde visuelt begavet?”, spørger Svendborg Graphic, der inviterer til en plakatkonkurrence forud for den kommende festival. Selve festivalen afholdes fra 30. januar til 5. februar 2017:

Vi har mange dygtige grafikere blandt vores medlemmer og folk med mange talenter. Det er også en af grundene til, at vi bakker op om Svendborg Graphic med vores sponsorat.

- For festivalen er et godt initiativ, der tilbyder et spændende mødested til grafisk interesserede. Jeg er sikker på, at festivalen får godt fat med sin kombination af de tre medier tegneserier, spil og animation, siger sektorformand Lone Thomhav fra HK Privat Midt, der er sponsor for plakatkonkurrencen.

Bliv bedømt af branchens dygtigste fagfolk

Svendborg Graphic

- Lad os se, om et af vores dygtige medlemmer vinder plakatkonkurrencen og får både æren, præmien og synligheden med. Vinderen får nemlig mulighed for at blive synlig over for rigtigt mange mennesker i et stort udstillingsvindue, fortsætter Lone Thomhav.
Alle bidrag til plakatkonkurrencen bliver bedømt af et panel, der består af nogle af branchens dygtigste fagfolk. Hvis dit bidrag bliver shortlistet af panelet som en af de bedste plakater, så vil den blive offentliggjort under festivalen, hvor du samtidig kan få dit eget bord på Artist Alley under festivalen. Og så har du altså chancen for at sikre dig 5.000 gode, danske sponsorkroner, hvis dit forslag vinder og bliver en del af festivalens visuelle identitet.
Deadline for indlevering af bud til konkurrencen er den 18. november.

se alle de fordele
du kan få glæde