Arbejdspladsbesøg og medlemsmøde i Aarhus

28. november 2016  |  HK Trafik & Jernbane  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Et af de emner som vores nye formandskab havde fokus på i valgkampen, var at fagforeningen skulle være mere synlig og nærværende for medlemmerne.

Derfor blev der gennemført flere arbejdspladsbesøg og et stort medlemsmøde i Aarhus torsdag 24. november hvor alle medlemmer havde mulighed for at møde HK Trafik & Jernbanes bestyrelse.

Tiden tillod desværre ikke besøg på alle arbejdspladserne, men der blev tid til besøg i Fjernstyringscentralen hos Banedanmark, i Salg og Service på Aarhus H samt DSB Vedligeholdsværksted.

- Det var rigtig godt at komme ud og lytte til medlemmerne på arbejdspladsen. Flere steder er der udfordringer, som vi skal have kigget på og se om ikke vi kan få ledelsen til at ændre, men også glædeligt, at der nogle steder var stor tilfredshed, trods udfordringer,  udtaler Dennis A. Jørgensen, formand for HK Trafik & Jernbane.

Der var over 60 deltager på medlemsmødet torsdag aften, hvor mødet blev afsluttet med udfordrende humoristisk underholdning af Karen Marie Lillelund.

Efter mødet var der fællesspisning, hvilket gav en god mulighed for dialog. På bestyrelsesmødet fredag formiddag, besluttede en enig bestyrelse, at der skal planlægges flere af disse arrangementer og at mødet i Aarhus gentages næste år.

Problemer med login?

Log ind med NemID