Har dine børn det godt nok?

13. februar 2017  |  Østjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Aarhus for Velfærd, som HK Østjylland er en del af, inviterer til folkemøde om fremtidens børnevelfærd.

Aarhus for Velfærd

Når vi afleverer vores 0-6 årige børn i dagtilbud, er det så et godt nok tilbud, børnene får? Har de nok kontakt til voksne og griber vi tidligt nok ind, hvis børn mistrives?

Aarhus for Velfærd er et samarbejde mellem lokale fagforeninger under LO og FTF, herunder HK Østjylland. Til november er der kommunalvalg og Aarhus for Velfærd vil gerne sikre, at de lokale politikere kender borgernes holdning. Derfor arrangeres der folkemøder i løbet af 2017 med forskellige emner om velfærd. Til dette første folkemøde er emnet Børnevelfærd.

Kom med til folkemødet den 27. februar og giv din mening til kende.

Du kan hente invitationen og læse meget mere om folkemødet og Aarhus for Velfærd her.

Politik Arrangementer

i HK Østjylland