Alle blev genvalgt i Hobro

01. marts 2017  |  Nordjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

HK Nordjyllands lokalråd for Mariagerfjord og Vesthimmerland holdt generalforsamling 28. februar.

Formanden for HK Nordjyllands lokalråd i Mariagerfjord og Vesthimmerlands kommuner, Christian Damborg Knudsen, blev genvalgt uden modkandidat da fagforeningen holdt generalforsamling i Hobro 28. februar.

Det bliver således Christian Damborg Knudsen, der også i de kommende to år skal repræsentere lokalområdet i bestyrelsen for HK Nordjylland.

Ud over at bidrage til lokalt demokrati er opgaven for HK Nordjyllands lokalråd at skabe medlemsaktiviteter i lokalområderne i den store fagforening, der dækker næsten hele regionen. I sin beretning til de omkring fyrre deltagere i generalforsamlingen omtalte formanden da også de mange aktiviteter, lokalrådet har lavet i det forløbne år med god tilslutning. Blandt andet har foreningen deltaget i fyrkatløbet og holdt musik- og julearrangementer, ligesom medlemmer har været på gaden for at fortælle om fagforeningen.

- Vi repræsenterer HK i vores lokalområde, og det betyder, at vi gør vores indflydelse gældende i forskellige lokale udvalg og bestyrelser, fortalte Christian Damborg Knudsen.

Lokalrådet repræsenterer således HK Nordjylland i bestyrelserne for LO Mariagerfjord og LO Vesthimmerland. Og på uddannelsesområdet er lokalrådet med i bestyrelserne for erhvervsskolen Tradium og Erhvervsskolerne i Aars og i lokale uddannelsesudvalg for HK-uddannelser.

Ny i lokalrådet
Til lokalrådet nyvalgte generalforsamlingen Cecilie Fält fra Aars, mens der var genvalg til Gyde Andersen, Nanna Sahl, Per Bech, Tina Falk Mathiesen, Lars Hedelund, Lene Thomsen, Liselotte Blicher Petersen og Benedikte Miechels.

Liselotte Blicher Petersen blev genvalgt til at repræsentere lokalområdet i bestyrelsen hos HK Stat Nordjylland. Genvalg var der også til bestyrelsesmedlemmerne hos HK Handel Nordjylland og HK Privat Nordjylland, henholdsvis Tina Falk Mathiesen og Lars Hedelund.

Problemer med login?

Log ind med NemID