Regionsrådformand gæstede seniorklubformændene

22. maj 2017  |  Sydjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Hvad gør Region Syddanmark for de ældre? Det har formændene for de otte seniorklubber i HK Sydjylland fået en orientering om fra regionsrådsformand Stephanie Lose (V)

De sydjyske seniorformænd var tirsdag den 15. maj samlet på HK Sydjyllands kontor i Kolding, blandt andet for at høre regionsrådsformand Stephanie Lose (V) holde oplæg om regionens arbejde.

Lose mente, vi overordnet set bør være tilfredse med sygehusvæsenet i regionen, som hun syntes er velfungerende. Forsamlingen var generelt enig og tog vel imod hende. Hun lagde op til, at samfundet i fremtiden bør tage en diskussion om prioriteringen af ressourcerne i sygehusvæsenet, i stedet for at lade prioriteringen ske uden at der er en klar, samfundsmæssig stillingstagen til den.

Valget af gæsten var en logisk følge af, at formændene på det forrige møde hørte om kommunernes arbejde for de ældre. Dengang var det Koldings borgmester, Jørn Pedersen (V), som orienterede.

Problemer med login?

Log ind med NemID