Faglig synlighed på arbejdspladsen

19. juni 2017  |  Sydjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

HK Stats sektorbestyrelse har fået fremstillet tre roll up bannere med HK’s slogan ”Sammen er du stærkere”. Roll up bannerne bliver placeret i HK’s lokale kontorer i Rødekro, Kolding og Esbjerg.

Har du brug for en roll up i forbindelse med faglige møder eller arrangementer, kan de lånes ved henvendelse til det lokale kontor. Deltager en faglig konsulent fra kontoret i mødet, kan han/hun eventuelt medbringe banneret efter aftale.

Bannerne er ca. to meter høje og er gode til flere ting: De gør det nemt at finde os til arrangementerne. Desuden skaber de et rum eller en ramme, som vi kan invitere deltagerne ind i. Og hvis der bliver taget billeder eller video, er de gode til være en meningsfyldt kulisse. De er lette at bære og meget hurtige at sætte op og tage ned igen.

Stat

Problemer med login?