Hvem bliver årets tandklinikelev?

19. juni 2017  |  Sydjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

HK Sydjylland vil hædre både de bedste elever og de bedste elevpladser på tandklinikområdet.

Er der en elev på den tandklinik, du arbejder på, der gør det rigtigt godt? Eller er du selv eleven, der synes, din elevplads fortjener en hyldest?

Så vil vi i HK Sydjylland gerne have et praj. Efter sommerferien glæder vi os nemlig til for første gang at kåre Årets Tandklinikassistentelev og Årets Elevplads på tandklinikområdet.

Priserne er stiftet i samarbejde med det lokale uddannelsesudvalg for Tandklinikassistentuddannelsen på EUC Syd, Rybners og Hansenberg.

- Vi vil gerne sætte fokus på et område i rivende udvikling. Tandklinikker vokser, og teknologien giver hele tiden nye muligheder og nye udfordringer. Derfor vil vi hylde nogle af de dygtige unge mennesker, der vælger arbejdsområdet og går til det med stor faglighed. Og vi vil give et skulderklap til dem, der er med til at gøre de unge så dygtige og styrker faget ved at oprette elevpladser, siger Henny Fiskbæk, formand for HK Privat Sydjylland.

Ønsker du at indstille enten en tandkliniksassistentelev eller en tandklinik, så kan du gøre det ved at udfylde det relevante af nedenstående spørgeskemaer og sende det til kris.jakobsen@hk.dk

Tandpleje Privat

Lokale HK-