Vi opdaterer vores it-systemer i dag 18/09-21 kl. 8.00 - 22.00, du kan derfor opleve, at du ikke kan logge ind i dette tidsrum.

Vi beklager ulejligheden.

Nyt netværk for juridiske sagsbehandlere

28. august 2017  |  Østjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Et stærkt fagligt indhold vil præge det nye netværk, der skal give advokatsekretærer og juridiske sagsbehandlere mulighed for fælles faglig udvikling.

Nyt netværk for juridiske sagsbehandlere

Sparring, uddannelse og netværk. Det ingredienserne i et nyt netværk, som HK Østjylland nu starter op. Første møde er den 25. september.

- Vi vil samle alle, der arbejder med juridisk sagsbehandling, for at give gruppen mulighed for at kunne mødes og dele ideer med hinanden. Branchen er allerede nu godt i gang med at implementere robotter og digitale løsninger. Vores medlemmer fortæller, at de har brug for at mødes med kollegaer fra andre arbejdspladser, for at sparre om opgaveløsning på de nye måder, branchen kræver i dag og det vil vi gerne give dem, siger Kristian Sørensen, uddannelseskonsulent i HK Østjylland.

Til det første møde, vil der være et oplæg af advokat Ulla Jakobsen (H), der fortæller om retssager i Højesteret og EU-domstolen inden for det personalejuridiske område.

Derefter vil Kristian Sørensen fortæller om, hvilke muligheder advokatsekretærer og juridiske sagsbehandlere har for kompetenceudvikling.

- Vores hovedfokus er at sikre et stærkt faglig indhold, men vi har også afsat rigtig god tid til netværk, så deltagerne kan få god tid til at møde hinanden og skabe kontakter til hinanden. Mødet er åbent for alle – uanset medlemskab af HK – for vi vil meget gerne sikre, at netværket bliver så stærk og får repræsenteret så mange, som muligt, siger Kristian Sørensen.

Vil du med så tilmeld dig her

Netværk

HK ØSTJYLLAND