Giv dine input til OK18 - forhandlingerne

30. august 2017  |  Sydjylland  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Materialet er pakket og klar til at blive bragt ud på arbejdspladserne. Alle medlemmer kan komme med bud på, hvad der er vigtigt, før de forestående overenskomstforhandlinger

Pakningen af informationsmaterialet om OK18 var så omfattende, at forhallen på HK Sydjyllands kontor i Kolding måtte tages i brug. Alle medlemmer i HK Kommunal Sydjylland får snarest en pose med materiale om de forestående forhandlinger, heriblandt et postkort om, hvad der er godt, og hvad der kan blive bedre i medlemmernes arbejdsliv.

- Sidste gang fik vi 800 postkort retur med tilbagemeldinger. Jeg håber, vi får endnu flere i år, siger Lene Roed, formand for HK Kommunal Sydjylland

Din pose er på vej

Postkortene vil indgå i overvejelserne, når HK Kommunals forbundssektorbestyrelse den 12. oktober fastlægger kravene til KL og Danske Regioner. Det er samtlige overenskomster på HK Kommunals område, som skal fornys fra 1. april 2018, og forhandlingerne starter lige efter nytår.

Materialet kommer ud i den kommende uge. Der er brochurer, en lille videntest og det vigtige kort til din holdning til dit arbejdsliv. Tillidsrepræsentanterne deler poserne ud til klubmøder eller ved andre, passende lejligheder.

Du kan læse mere på www.hk.dk/ok18

OK18 Kommunal

følg med i ok18

hk.dk/ok18

Vil du vide mere om HK Kommunal Sydjylland?

Klik og læs

Problemer med login?