Mit NemID virker ikke
Så skal du kontakte NemIDs support for hjælp .
Generelt skal du altid kontakte NemID, hvis du har problemer med dit NemID.
Tjek fx NemID support og kontakt
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med NemID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med NemID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med NemID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
01. september 2017 | HK Trafik & Jernbane | Tine Mortensen Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information
’Regeringen optræder som en fjendtlig kapitalfond, der søger at trække værdier ud af jernbanesektoren uden hensyn til fremtiden.
Besparelser på over to milliarder kroner hos DSB over de næste fire år vil dræne virksomheden og forringe forholdene for de togrejsende væsentligt.’
Sådan lyder det fra fagforeningen HK Trafik & Jernbane, der er rystet over det udspil til DSB-besparelser, som regeringen netop er kommet med.
I 2018 vil DSB miste 200 millioner i kontraktbetaling, et beløb der ifølge udspillet stiger hvert år indtil 2021 – i alt over to milliarder kroner.
- De mange fornyelser på jernbaneområdet øger for en tid omkostningspresset, men nu lægger regeringen samtidig op til storbesparelser. Det er absolut ikke realistisk. Det ligner mest af alt et ideologisk felttog med togpendlerne som gidsler. De mange infrastrukturarbejder de kommende år kræver et stærkt og samlet DSB og derfor frygter vi fremtiden for passagererne,’ siger formanden for HK Trafik & Jernbane, Dennis A. Jørgensen og tilføjer:
- Før sommeren gik transportministeren ud med bombastiske meldinger om et totaludbud af jernbanedriften, og nu lægger regeringen så op til milliardstore besparelser – alt sammen i en periode med renovering af jernbanenettet, kapacitetsudvidelser, elektrificering og nye tog. Det hænger ikke sammen,’ siger HK Trafik & Jernbaneformanden.
- Udspillet kan bedst sammenlignes med besparelserne, der ødelagde SKAT. De kostede skatteyderne et tocifret milliardbeløb og ødelagde danskernes tillid. Og nu er turen så kommet til DSB, uden at man tilsyneladende har lært noget.”
De nye besparelser kommer oven i de 300 millioner kroner, der tidligere blev taget ud af DSB’s budget.
Tak for din hjælp.
Vi kigger på den og fjerner indlægget/kommentaren hvis vi finder det nødvendigt.
Du skal være logget ind for at udføre den ønskede handling.
Hvis ikke du er medlem, kan du oprette en profil ved at bruge dit facebook login.
Log ind med NemID
Du kan altid bruge dit NemID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit NemID
Log ind med CPR nr. og adgangskode
Hvis du har oprettet en adgangskode til HK, kan du logge ind med CPR nr. og adgangskode lige her.
Problemer med login?
For at øge sikkerheden i forbindelse med din adgangskode til Mit HK, skal du logge ind med NemID første gang, herefter kan du oprette din egen adgangskode på Mit HK.