Mød din nye regionstillidsrepræsentant

08. september 2017  |  COOP Butik  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Marianne Bæk Hansen er ny regionstillidsrepræsentant for ansatte under Coop Butik-overenskomst i Øst-, Nord- og Midt- og Vestjylland. Se her, hvad hun kan hjælpe dig med.

Ny regionstillidsrepræsentant

Marianne Bæk Hansen har selv arbejdet i butik i 5 år og kender din dagligdag og arbejdsgangene i butikkerne. Foto: Søren Holm

Måske har du ikke en tillidsrepræsentant i din butik og har brug for rådgivning. Eller måske har du netop en, men vil gerne have rådgivning fra en regionstillidsrepræsentant, som ikke arbejder samme sted. Måske er du selv tillidsrepræsentant og har brug for et godt råd. Uanset hvilken situation du står i, kan du kontakte Marianne Bæk Hansen, som er ny regionstillidsrepræsentant for Coop Butik i Øst-, Nord-, Midt- og Vestjylland.

En regionstillidsrepræsentant kan blandt andet svare på spørgsmål om din overenskomst og uddannelse, hun kan være med til samtaler, hun kan rådgive inden fx et medarbejderudviklingsmøde. Blandt meget andet. Regionstillidsrepræsentanten har tavshedspligt og er dermed din fortrolige.

Problemer med login?

Log ind med NemID