Næsten 1.400 nominerede til Danmarks Bedste Kollega

26. september 2017 Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Næsten 1.400 har nomineret en kollega til prisen som Danmarks Bedste Kollega. Du har chancen for at nominere til og med den 1. oktober. Derefter udvælges 10 finalister, og en jury finder vinderen, der kåres i Cirkusbygningen den 14. november 2017.

De næste 1.400 nominerede har alle fået et stort skulderklap af deres kolleger, der har nomineret dem og begrundet, hvorfor lige netop de fortjener prisen som Danmarks Bedste Kollega.

”Det at hylde og anerkende de gode kolleger, er kernen i KollegaKarma og kåring af Danmarks Bedste Kollega. Derfor er det også fantastisk, at vi igen i år har så mange nominerede. Det tyder på god KollegaKarma på arbejdspladserne, og det gør arbejdsdagen bedre for rigtig mange”, siger HK’s næstformand Mette Kindberg.

De nominerede er fra mange forskellige typer af arbejdspladser og faggrupper, for man behøver nemlig ikke være medlem af HK for at nominere eller blive nomineret.

I begyndelsen af oktober, bliver der udpeget 10 finalister, der sammen med den kollega, der har indstillet dem, kommer med til kåringen i Cirkusbygningen den 14. november, hvor også Danmarks Bedste Arbejdspladser bliver kåret af Great Place to Work. Vinderen får op til 25.000 kr. til et arrangement eller en aktivitet for sig og kollegerne.

Med i juryen er: arbejdsmiljøchef i Dansk Erhverv Anne-Marie Røge Krag, formand for Foreningen af offentlige HR-chefer Kim Nissen, arbejdsmiljørepræsentant hos ATP Erik Kristoffersen, næstformand i HK Danmark Mette Kindberg.

Nominer din kollega her

Problemer med login?