Mit NemID virker ikke
Så skal du kontakte NemIDs support for hjælp .
Generelt skal du altid kontakte NemID, hvis du har problemer med dit NemID.
Tjek fx NemID support og kontakt
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med NemID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med NemID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med NemID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
28. september 2017 | HK Handel | Andreas Rasmussen Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information
Er du med til at opdatere din arbejdsplads' Facebook- eller Instagram-konto? Se her, hvordan andre butikker løser opgaven – og få ekspertens bedste råd til, hvordan I kan skabe indhold, der vækker opsigt.
Hvordan skal man som butik være på de sociale medier? Skal man poste humoristiske opslag, smukke fotos, gode tilbud eller noget helt femte? Få inspiration fra disse butikker, som bruger de sociale medier på hver deres måde.
Mange butiksansatte har med de sociale mediers eksplosive vækst fået en ny opgave, der skal løses i løbet af en arbejdsdag. De er nemlig med til at finde på sjovt, engagerende og kreativt indhold til virksomhedens Facebook- og Instagram-konti.
Men hvad skal der til for at bryde igennem den linde strøm af opslag fra venner, organisationer og virksomheder, der alle konkurrerer om brugernes opmærksomhed? Vi har fået Benjamin Rud Elberth, der rådgiver virksomheder og organisationer om strategi på sociale medier, til at give et par gode råd.
- Både på Facebook og på Instagram skal man kunne samle likes og kommentarer, siger Benjamin Rud Elberth. Ellers bliver der ikke skabt engagement og aktivitet nok til at man kan sælge sine produkter via siden.
- Og det kræver, at man giver noget af sig selv, sætter mennesker forrest og skriver i en frisk tone, siger han.
Derfor er det vigtigt, at man holder igen med opslag, der handler om varesalg.
- Man skal forstå, at man skal lune modtageren op med engagerende indhold, inden man kan skrive til dem, at de skal købe en vare, lyder rådet.
Benjamin Rud Elberts tommelfingerregel er:
- Du må sælge en vare i hvert sjette eller syvende opslag på Facebook.
Og er man i tvivl om, hvordan man konkret kan gribe det an, så er der intet galt med at lure med på andres sider.
- Stjæl inspiration fra de bedste. Der er fx flere brugsuddelere, der har en fest på Facebook lige nu og skaber engagement, siger Benjamin Rud Elberth, og henviser fx til Dagli’Brugsen i Sdr. Felding.
Kommunikationseksperten peger også på en række klassiske faldgruber, som det er godt at være opmærksom på.
- Lad være med at blive ved med at gøre det samme, hvis du konstaterer, at du kun får 8 eller 9 likes per post. Hvis du får så få likes, gør du noget forkert, og så skal du begynde at kigge nogen over skulderen, der ved, hvordan man gør, siger han.
Han advarer også mod, at man poster for sjældent på sin side.
- Lad være med at poste for lidt. Der er alt for mange, der tror, at de spammer deres kunder hvis de poster mere end 3-4 gange om ugen, men det er forkert, siger Benjamin Rud Elberth.
Kør på! lyder anbefalingen.
Til gengæld advarer han mod at udlodde præmier til brugerne.
- Det er nemt at samle fans ved at lave ligegyldige konkurrencer. Men dit publikum bliver præmieryttere, der vender ryggen til, når du kræver noget af dem, afslutter Benjamin Rud Elberth.
Der er mange muligheder for at blive klogere på hvordan du får succes på sociale medier.
Må din chef blande sig i, hvordan du bruger din private facebook-profil?
Tak for din hjælp.
Vi kigger på den og fjerner indlægget/kommentaren hvis vi finder det nødvendigt.
Du skal være logget ind for at udføre den ønskede handling.
Hvis ikke du er medlem, kan du oprette en profil ved at bruge dit facebook login.
Log ind med NemID
Du kan altid bruge dit NemID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit NemID
Log ind med CPR nr. og adgangskode
Hvis du har oprettet en adgangskode til HK, kan du logge ind med CPR nr. og adgangskode lige her.
Problemer med login?
For at øge sikkerheden i forbindelse med din adgangskode til Mit HK, skal du logge ind med NemID første gang, herefter kan du oprette din egen adgangskode på Mit HK.