HK Ninja - for dig og fællesskabet

03. oktober 2017  |  MidtVest  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Vil du gerne være med til at styrke det faglige fællesskab og udvikle dig personligt undervejs?Har du lyst til at hjælpe klubben med opbakning til dens arrangementer og give en hånd med i planlægningen og praktisk udførsel?

HK Ninja

Nu lancerer HK Kommunal MidtVest et spændende nyt projekt, hvor du kan styrke din faglige placering i fællesskabet på din arbejdsplads, blive god til personlig branding, lære noget om at markedsføre idéer og aktiviteter og meget mere.

Projektet er døbt HK Ninja, og er et tilbud til dig, der gerne vil skabe værdi og fællesskab  på din arbejdsplads.

-          Vi søger medlemmer på kommunale og regionale arbejdspladser, som har lyst til at hjælpe den lokale HK klub med at lave spændende arrangementer for kollegerne eller for eksempel gøre opmærksom på kurser, aktiviteter og medlemstilbud fra HK. Medlemmer, som i samarbejde med HK klubben kan sætte fokus på det faglige fællesskab. Derfor er organisering af kolleger også en vigtig opgave, fortæller faglig konsulent Bente Bæk Hansen, som er tovholder på det nye projekt.

En HK Ninja får dermed mulighed for at træne og udvikle sin værktøjskasse, blandt andet med dialog som redskab til at skabe gode relationer.

Klædt på til opgaven

Man bliver naturligvis klædt godt på til opgaverne i HK Ninja-projektet i form af et skræddersyet kursus med relevant viden og værktøjer, ligesom der naturligvis er støtte og opbakning fra HK gennem hele processen. HK tilbyder at lave en frikøbs-aftale med arbejdsgiver, så der er tid til opgaverne.

HK Ninja er et tidsbegrænset projekt i perioden september 2017 til 1.april 2018. Din klub skal godkende, at du bliver HK Ninja.

Har du lyst til at søge om at blive HK Ninja eller vil du vide mere om projektet, så kan du kontakte: Faglig konsulent Bente Bæk Hansen, HK MidtVest på bente.baek.hansen@hk.dk eller mobil 4021 8144

Læs mere om Ninja-kursus

HK-medlemmer Organisering

Følg HK MidtVest på Facebook