Mit NemID virker ikke
Så skal du kontakte NemIDs support for hjælp .
Generelt skal du altid kontakte NemID, hvis du har problemer med dit NemID.
Tjek fx NemID support og kontakt
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du lave din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
Min HK-adgangskode virker ikke (er blevet låst)
Det er kun dig selv, der kan oprette en HK-adgangskode. Hvis din adgang er låst, skal du logge ind med NemID og herefter selv oprette din HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Jeg har glemt min HK-adgangskode
Log ind med NemID, hvorefter du kan oprette en ny HK-adgangskode under 'Ny adgangskode' på Mit HK.
Det er første gang, jeg logger på Mit HK
Så har du ikke en HK-adgangskode endnu. Du skal først logge ind med NemID, og herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Skal jeg altid logge ind med NemID?
Nej, kun første gang du logger på Mit HK. Herefter kan du oprette din egen HK-adgangskode.
Kan jeg nøjes med at bruge mit NemID?
Ja, det kan du godt.
09. oktober 2017 | Midt Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information
Den gode tone skal genfindes i butikkerne:
Den gode tone skal genfindes i butikkerne. Vi skal snakke om emnet, mener Pia Thurøe, formand HK Handel Midt.
Jeg ved godt, at der har været talt en del om den dårlige tone fra kunder til butiksansatte, men vi er desværre nødt til at tale videre – og gøre noget ved problemet. For vi hører, at mange butikker har ondt i tonen
spørger Pia Thurøe.Der skal desværre kun én dårlig oplevelse med en ubehagelig kunde til for at ødelægge de ti foregående gode oplevelser. Og vi må bare erkende, at vi som butiksfolk står svagt og sårbart over for en ubehagelig kunde, fordi den gamle ”Kunden er konge”-tanke stadig fylder lidt for meget derude. For betyder det, at vi skal finde os i alt?
TIP: Få 4 gode råd til at klare den hårde tone fra kunderne her |
Pia Thurøe, formand HK Handel Midt
Jeg synes jo stadig, at det var fantastisk, da Rema 1000-købmanden Rasmus fra Hillerød gik på Facebook. Her skrev han til den kunde, der tidligere på dagen havde fået en af hans ansatte til at bryde grædende sammen på grund af et verbalt overfald.
Tak for din hjælp.
Vi kigger på den og fjerner indlægget/kommentaren hvis vi finder det nødvendigt.
Du skal være logget ind for at udføre den ønskede handling.
Hvis ikke du er medlem, kan du oprette en profil ved at bruge dit facebook login.
Log ind med NemID
Du kan altid bruge dit NemID til at logge ind på HK.dk. Hvis det er første gang du logger ind, skal du altid bruge dit NemID
Log ind med CPR nr. og adgangskode
Hvis du har oprettet en adgangskode til HK, kan du logge ind med CPR nr. og adgangskode lige her.
Problemer med login?
For at øge sikkerheden i forbindelse med din adgangskode til Mit HK, skal du logge ind med NemID første gang, herefter kan du oprette din egen adgangskode på Mit HK.