Kongres med blik for fremtiden

09. oktober 2017 Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Fremtiden er på programmet, når 370 delegerede mødes til HK Danmarks kongres i Aarhus fra den 23. til den 25. oktober 2017. Kongressen vil sætte fokus på, hvad fremtiden bringer for arbejdsmarkedet, den enkeltes arbejdssituation og HK som fagforening.

Arbejdsmarkedet gennemgår store forandringer i disse år, og det vil få betydning for de arbejdsopgaver, HK’s medlemmer udfører. Derfor vil kongressen være præget at input til og debatter om, hvordan medlemmer, arbejdspladser og HK arbejder aktivt for at blive en del af den fremtid og har mulighed for at udnytte de mange muligheder digitalisering og ny teknologi giver.

De ca. 370 delegerede skal tage stilling til beretninger og vedtage målprogram for de næste 4 år.

De delegerede er valgt på generalforsamlinger i lokale afdelinger, ligesom en række positioner i HK automatisk betyder en invitation til at være med ved kongressen, blandt andet medlemmer af HK’s hovedbestyrelse samt repræsentanter fra sektorer og landsforeninger

Der er oprettet et særligt site om kongressen, hvor du kan følge med i alt det, der skal diskuteres og godkendes på kongressen.

Når kongressen er i gang, bliver der mulighed for at følge via livestreaming. Skal du selv deltage i kongressen, er det også på denne side, du finder masser af praktiske oplysninger.

Følg med i Kongres 2017

Problemer med login?