Nordjyde i finalen til titlen "Danmarks bedste kollega"

18. oktober 2017  |  Nordjylland Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Helle Lentz, tandklinikassistent hos tandklinikken Godt Smil i Aalborg, er udvalgt som én af ti finalister fra hele landet til titlen ”Danmarks bedste kollega.”

HK og kollegerne på arbejdspladsen overraskede hende derfor onsdag 18. oktober med flag, konfetti og kage midt i et personalemøde på arbejdspladsen.

Det er kollegerne på arbejdspladsen, der har indstillet Helle Lentz til den ærefulde titel:

- Hun er 100 procent den bedste kollega på jorden og alt det, man som kollega kan drømme om. Hun er hjælpsom, engageret og ansvarlig. Tilmed er hun sjov og skaber en god stemning på klinikken. Desuden er hun loyal, troværdig og en person, man altid kan stole på og regne med. Vi føler os heldige hver dag med Helle, skriver kollegerne bl.a. i deres indstilling.

Finalisterne til titlen er af en dommerkomité udvalgt blandt 1.526 kandidater fra arbejdspladser over hele landet, heraf 137 nordjyder. HK står bag kåringen, der er et led i fagforeningens kampagne ”God Kollegakarma.” Den endelige vinder af titlen bliver kåret ved en prisfest 14. november i København.

Problemer med login?

Log ind med NemID