Fynske Gitte er en af Danmarks 10 bedste kolleger

24. oktober 2017  |  Midt Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

…og hun har endda papir på det! For Gitte Lai Hansen fra Kollegieboligselskabet Odense er netop gået videre til finalen i den landsdækkende kåring af Danmarks Bedste Kollega.

Det blev fejret sammen med kollegerne og HK Midt, der stillede op med både konfetti og lagkage til alle.

Du kender dem garanteret godt: De der fantastiske kolleger, der spreder godt humør i hverdagen og har overskud til at tage sig af andre. Sådan en kollega er Gitte, hvilket Berit Højbro gerne ville belønne hende for. Derfor nominerede hun Gitte til titlen som Danmarks Bedste Kollega.

Nu er Gitte gået videre til finalen den 14. november i Cirkusbygningen sammen med 9 andre gode kolleger fra hele landet. Alle har gjort sig fortjente til deres nominering, men en finaleplads er flot i en kåring, hvor der er over 1.500 nominerede.

”Du er bare slet ikke til at undvære…”

Du er helt igennem den bedste kollega, man kan ønske sig. Du giver altid en hånd, når der er brug for det, og du er der altid, når man har brug for en snak. Du er bare slet ikke til at undvære…

var nogle af de flotte ord, Berit havde skrevet i sin motivation, da hun meldte Gitte til Danmarks Bedste Kollega. Hun læste sin tekst op, da en større flok kolleger overraskede Gitte og forvandlede en ganske almindelig mandag formiddag til en helt særlig oplevelse.

Hva’ f….. laver I? Nu må I lige holde op!

kom det prompte og med et stort smil på læben fra Gitte, da den første konfettiregn faldt over hende, og hun fandt ud af, hvad hele postyret gik ud på. Herefter blev der snakket med kollegerne, ønsket tillykke, skålet og spist lagkage – og man var ikke i tvivl om, at både chef og kolleger fandt, at Gittes finaleplads var helt fortjent.

Nu glæder Gitte sig til, at hun sammen med Berit skal en tur til den store finale i Cirkusbygningen – og måske viser det sig, at Gitte ikke kun er en god kollega for Berit, men at hun endda er Danmarks Bedste Kollega.

Det er under alle omstændigheder dejligt med en fynbo i finalen, og i HK Midt krydser vi fingre for Gitte!

Læs mere om kåringen af Danmarks Bedste Kollega her: www.hk.dk/aktuelt/nyheder/2017/08/25/hvem-er-danmarks-bedste-kollega

Arbejdsmiljø

se alle de fordele
du kan få glæde