Kom til demonstration for velfærd 7. november

01. november 2017  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Du og dine kolleger kan vise politikerne, at I prioriterer, at velfærden skal bevares og besparelserne stoppes.

En lang række forbund står sammen om kampagnen Danmark for Velfærd, deriblandt HK. På et stormøde i oktober besluttede 3400 tillidsrepræsentanter fra alle de deltagende forbund at gøre 7. november til Velfærdens Dag. På mødet blev der på tværs af fagforbund dannet lokale grupper, som står for de mange arrangementer 7. november.

På Danmark for Velfærds hjemmeside kan du se et kort med de mange lokale arrangementer, så du kan finde et i nærheden af dig: https://lokale-aktiviteter.danmarkforvelfaerd.dk/

En af de største demonstrationer finder sted i København. Den starter kl. 16.15 på Thorvaldsens Plads, ved Thorvaldsens Museum. Der er taler samt musik med Wafande og Pharfar.

HK Hovedstaden har planlagt en ”for-demonstration”, der starter kl. 15.30 på Svend Aukens Plads i København, og deltagerne går så i samlet trop til Thorvaldsens Plads. Så her har du og dine kolleger chancen for at slå følge med mange andre HK-medlemmer.

I Århus er der valgmøde i Den Rå Hal, Godsbanen v. Sonnesgade/Skovgaardsgade fra kl. 16.10 - 18. Her vil der også være taler, og musikindslag præsenteres af Poul Krebs.

Problemer med login?

Log ind med NemID