Er du klar til årets julekalender?

21. november 2017  |  IMI  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Den første december lyder startskuddet for årets julekalender på HK it, medie & industri Hovedstadens facebookside. Følg med fra begyndelsen og øg dine chancer for at vinde en ekstra julegave.

Julekalender 2017 med præmier på HK it, medie & industri Hovedstadens facebook.

Jo bedre du følger med i årets julekalender, jo større chance får du for at vinde en ekstra julegave. For hver like, deling og kommentar får du nemlig ekstra lodder i hatten – vi trækker lod om præmierne den 24. december.

Du behøver ikke gå ind på vores side hver dag – du kan bare sørge for, at alle afsnittene bliver vist i dit feed. Du skal blot gå ind på HK it, medie & industri Hovedstadens side, klikke på ”Følg” under det øverste billede og vælge ”Se først”. I samme menu skal du lige sikre dig, at ”Notifikationer” er slået til.

Hvis du ikke allerede følger os på Facebook, så glæder vi os til at snart at se dig på www.facebook.com/IMIhovedstaden.

Vi ses den første december!

Arbejdsmarked Efteruddannelse Job og uddannelse Karriere Kurser

Problemer med login?