HK Stat Hovedstadens Julekalender 2017

22. november 2017  |  HK Stat Hovedstaden  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Afdelingen udgiver i december 2017 en julekalender på Facebook og hjemmesiden. En gang om ugen trækker vi lod om en adventsgave, og den 22. december trækker vi lod om en hovedpræmie.

HK Stat Hovedstaden vil i år producere en julekalender, som udgives alle hverdage fra den 1. december til den 22. december på Facebook og vores hjemmeside.

De 4 første fredage i december trækker vi en vinder af en adventsgave. Vinderen får direkte besked. Fredag den 22. december vil der desuden blive trukket lod om en hovedpræmie kl. 12.00, og her får vinderen også direkte besked.

Du skal hver dag – enten på Facebook eller på HK Stat Hovedstadens hjemmeside gå ind og læse de medvirkende medlemmers historie og få dagens bogstav, der til slut giver et ord eller sætning.

Hvis du på Facebook giver ”et like” hver dag, så vil du automatisk være med i konkurrencen om at vinde hovedpræmien.

Hvis du følger medlemmernes historier via vores hjemmeside, så skal du, for at deltage i konkurrencen om hovedpræmien, samle alle bogstaverne fra historierne og indsende en e-mail til HK Stat Hovedstaden.

E-mailen skal indeholde dit navn, adresse og tlf.nr. samt bogstaverne fra historierne (fredag den 1. december kun 1 bogstav). E-mailen skal de første 3 fredage være os i hænde inden kl. 12.00 – den sidste uge – fredag den 22.december, skal den dog være indsendt inden kl. 11.00, da både vinderen til adventsgaven og hovedpræmien bliver trukket her.

Vi håber, at rigtig mange vil deltage i konkurrencen.

Problemer med login?

Log ind med NemID