Chefkonferencen 2018: Hvordan lykkes du som leder?

27. november 2017  |  Chefgruppen  |

Chefkonference 2016

Den 15. og 16. marts 2018 afholder Chefgruppen i HK Kommunal den traditionsrige Chefkonference. Det sker på Hotel Christiansminde i Svendborg – denne gang med fokus på to hovedtemaer: ”Digitalisering”. Og ”Hvad der skal til for at lykkes godt med dit arbejdsliv som leder?”.

Vi har inviteret Digitaliseringsinstituttet til at guide os igennem den digitale transformation, som den offentlige sektor står midt i: Hvad tror vi, at den handler om og kræver af os som ledere? Og hvad handler den i virkeligheden om? Hvordan vil digitaliseringen forandre vores organisationer og kulturer? Og for borgerne? Det er nogle af de spørgsmål, du får svar på – så du er helt med på det digitale beat.

Sådan lykkes du godt som leder

Vi har også entreret med erhvervspsykolog og coach Solveig Gjerding, som vil sætte fokus på spørgsmålet: Hvordan lykkes jeg bedst som leder? Hendes udfordring til lederne er, at de skal være responsive og have et skarpt strategisk blik. Men hvad betyder det, og hvordan kan du udvikle de kompetencer, hvis du ikke føler, du har dem? Det er med andre ord en seance, hvor vi fylder benzin på din personlige ledertank. De to dage rundes af med Per Helges tredje show i rækken DJØF med Løgn.

Medlemsmøde

Inden konference-programmet starter, afholder vi HK Kommunal Chefgruppens medlemsmøde, dvs. det bliver på Christiansminde kl. 11.00 den 15. marts. Her aflægger bestyrelsen beretning og drøfter indsatser med medlemmer – og der skal vælges bestyrelse for de næste 2 år. Deltagelse i medlemsmødet er gratis og forbeholdt medlemmer af HK Kommunal Chefgruppen.

Hold øje med postkassen

Programmet og tilmeldingen er nu klar.

Gå til tilmeldingen - klik her

Download hele programmet (.pdf)

Pris for konferencen inklusive frokost begge dage, morgenmad, festmiddag og overnatning:

• Medlemmer af HK Kommunal Chefgruppen: 2.995 kr
  • Ikke medlemmer: 5.995 kr