HK Trafik & Jernbane indkalder til delegeretmøde 2018

04. december 2017  |  HK Trafik & Jernbane  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Branchebestyrelsen udskriver i den forbindelse valg af delegerede og indkalder forslag til det ordinære delegeretmødet den 13. marts 2018.

Den 13. marts 2018 kl. 10 afholder HK Trafik & Jernbane ordinært delegeretmøde på DSB Kursusstation Knudshoved.

Delegeretmødet er brancheafdelingens øverste besluttende myndighed - sidst der blev holdt delegeretmøde var i april 2016.

På delegeretmødet fastlægges blandt andet forslag til mål og politikker for den kommende periode, ligesom det er på delegeretmødet der vælges formand og næstformand.

Den 30. september 2017 er medlemstallet opgjort til 2.093 ordinære medlemmer, og det betyder, at det samlede antal delegerede fra kredsene ved delegeretmødet i 2018 bliver 50 og dertil kommer så formanden og næstformanden i HK Trafik & Jernbane, som automatisk er delegerede.

Det ordinære delegeretmødet indkaldes hermed i henhold til lovene for HK Trafik & Jernbane med 3 måneders varsel - og herefter foretages valg af delegerede i de enkelte kredse i henhold til deres vedtægter. Navnene meddeles sekretariatet senest 6 uger før (tirsdag den 30. januar 2018) på mail trafik-jernbane@hk.dk.

Forslag til delegeretmødet skal være sekretariatet i hænde seneste 5 uger (6. februar 2018) før afholdelsen af delegeretmødet.

Alle medlemmer i HK Trafik & Jernbane har mulighed for at få indflydelse på delegeretmødets beslutninger. Det kan du få ved at møde aktivt til kredsmøder og bidrage med dine ideer, forslag og holdninger til de faglige aktiviteter og politiker.

Problemer med login?

Log ind med NemID