Simon siger 25.690 gange tak

07. december 2017  |  HK Privat  |  Bemærk: Denne artikel er mere end et år gammel og kan indeholde forældet information

Input fra flere end 25.000 HK/Privatmedlemmer giver dig gode kort på hånden til den næste lønforhandling. HK/Privats formand, Simon Tøgern, takker for hjælpen

Simon

Sammen er du stærkere. Det gælder også, når du skal forhandle løn. Derfor glæder det Simon Tøgern, formand for HK/Privat, at mere end 25.000 medlemmer har sendt deres lønoplysninger til HK’s lønstatistik.

- Det er en kæmpe fordel at kende lønniveauet for andre i branchen med samme uddannelse og erfaring som én selv, når du sidder til lønsamtale med chefen. Du bliver simpelthen sværere at løbe om hjørner med, siger han.

25.690 gange tak

Derfor siger han 25.690 gange tak til dem, der brugte et øjeblik på at sende deres løntal ind til statistikken.

- Tak til hver og én af jer, der brugte et par minutter på at indberette jeres løn. Det gør os så meget klogere på lønudviklingen, og så er det samtidigt en stor hjælp til kolleger og til dig selv, slår Simon Tøgern fast.

Nu skal alle de løndata, som medlemmerne har sendt til HK, tjekkes igennem. Den nye lønstatistik er sandsynligvis klar til brug i løbet af januar, og så kan du forhandle løn med hjælp fra 25.690 kolleger. Men allerede nu kan du tage et løntjek og se, hvordan du ligger i lønstatistikken. Tallene er baseret på lønindberetningerne fra 2016.

Problemer med login?

Log ind med NemID