Som HK Midt-medlem har du mulighed for at melde dig ind i en kunstforening, der både er interessant, inspirerende og giver nogle timers super hyggeligt samvær!

Så hvorfor ikke give dig selv en julegave, du kan få glæde af de næste mange år:

Bliv medlem af Kunstforeningen i Odin Havnepark!
Det er for alle medlemmer af HK Midt (Fyn, øer og Fredericia)

Forskellige (og hyggelige) aktiviteter i løbet af året

Som kunstforening vil vi gerne være med til at formidle og udbrede kendskabet til kunst i meget bred forstand. Samtidig har vi forskellige aktiviteter, bl.a.:
   / årets generalforsamling i marts, hvor du kan vinde kunstværker
   / ture til forskellige kunstnere, gallerier eller kunstmuseer (mindst én gang om året)

Pæne præmier – i helt bogstavelig forstand!

På den årlige generalforsamling trækker vi lod om mange og, i bogstavelig forstand, pæne præmier. Vi forsøger at finde noget for enhver smag, og indtil nu er vi, hvis vi skal sige det selv, sluppet rimelig godt fra det.

Et udvalg af det indkøbte kunst i kunstforeningen i Odin Havnepark i 2017
På billedet her ser du blot et lille bitte udsnit af det, som vi har indkøbt til bortlodning i foråret 2018

”Reportage” fra årets tur til Kunstgården i Skovby…

I november måned var de af kunstforeningens medlemmer, der havde lyst, på et besøg i Kunstgården i Skovby (nær Bogense på Fyn). Det er Danmarks største landgalleri med skiftende udstillinger af danske og internationale kunstnere, og det var her, at præmierne på billedet blev indkøbt. Vi havde alle en rigtig dejlig eftermiddag med kaffe, kunstsnak og en lækker 3-retters menu på Bogense Hotel, der gav et anderledes og socialt islæt til turen.
Vi har desuden indkøbt en del malerier m.v. fra nogle af de kunstnere, der har udstillet i kunstforeningen i årets løb samt fra kunstnere, som vi har besøgt og talt med i andre sammenhænge. Der er derfor mange fine præmier at glæde sig til ved den kommende generalforsamling i foråret.

Bestyrelsen i Kunstforeningen Odin Havnepark
Bestyrelsen fik under besøget på Kunstgården taget dette billede, som i bedste fald kan udløse et gavekort på kr. 1000,- til indkøb af yderligere kunst, og vi har allerede flere ting i kikkerten. Så vi håber naturligvis at lykken står os og medlemmerne bi.

Hvad vi ønsker skal vi få, når vi blot tør stole på…

I bestyrelsen har vi et stort juleønske – nemlig at få endnu flere medlemmer i 2018. Det ville give os mulighed for, sammen med dig, at arrangere flere ture, købe flere flotte gevinster og udbrede interessen for kunst endnu mere.

DU kan hjælpe os med at få vores juleønske opfyldt! Er du ikke allerede medlem, så meld dig ind, og tag gerne et par kolleger med også. Hvis du allerede er medlem, så tag fat i kollegerne på din arbejdsplads. Spørg, om de ikke har lyst til at dele spændende og hyggelige kunstoplevelser med dig – og os.

Det gælder også for dig, hvis du har lyst til at give dig selv en særlig gave!
Det koster kun 600,- kr., for et helt års medlemskab, men så får du også både deltagelse i lodtrækningen om kunst samt mulighed for at komme med på min. én årlig kunsttur. Så det er faktisk ret billigt. Vi håber derfor, at DU og nogle af dine kolleger har lyst til at være med.

Hvis det skulle være tilfældet, så læs mere om indmeldelsen på hk.dk på dette link:

Vi ønsker jer alle en glædelig jul og glæder os til at byde jer velkommen i kunstforeningen!

På Kunstforeningens vegne:
Ole Pedersen