René Nielsen vil tale ud fra emnet: Den motiverende kollega.

Hvordan fastholder man sin egen motivation, og hvad gør man, når man møder stagnation og modvind? Det handler om at være klar over, hvordan vi hver især påvirker de selvmotiverende faktorer, som dagligt spiller ind på vores motivation og lyst til at tage ansvar – både som privatpersoner og som kolleger på en arbejdsplads.

René Nielsen tager udgangspunkt i sin egen usædvanlige historie, og for ham er intet umuligt – hvis blot man har den rigtige indstilling og er motiveret.

Fortællingen om René Nielsen er historien om en mand, der var udsat for en ulykke, som i sig selv både var uhyggelig, hård og uretfærdig, men samtidig historien om en mand, der efter et kæmpe chok formåede at vende en voldsom forandring til en styrke. Det er historien om selv at tage ansvar og om, hvor langt vi kan nå, hvis vi proaktivt søger udviklingen.

René Nielsen mistede begge ben i en togulykke, men det er lykkedes ham at udfordre sit nye liv uden ben.

I dag lever René Nielsen et helt almindeligt liv som ægtemand og far til tre. Han arbejder, handler, kører sine børn til idræt og ordner familiens have. Måden, René er nået hertil, er der dog intet almindeligt ved.

De er på valg

På generalforsamlingen, der finder sted lørdag 17. marts 2018 i det nye HK-Hus, Vestergade 43 i Herning, er der valg til bestyrelsen.

Niels Wedege Petersen genopstiller til posten som næstformand, og også Bjarne Papsø, Nadia Odgaard Amling, Inge Odgaard Christensen, Gitte Møgelbjerg og Ketty Jakobsen samt første suppleant Else Vestergaard genopstiller til bestyrelsen.

Bliv delegeret

Som noget nyt vil der i tilknytning til generalforsamlingen i HK Privat MidtVest være valg af delegerede til delegeretmøde i henholdsvis Branchesektionen Privat Service og Branchesektionen Produktion.

Til branchesektionen Privat Service skal der vælges otte delegerede og til branchesektionen Produktion 11 delegerede. De to delegeretmøder finder sted 22.-23. september 2018 på Comwell i Middelfart.

Artiklen er opdateret 15. februar 2018