Forandringer
Forandringer - du kommer ikke uden om dem. Men det behøver du heldigvis heller ikke. Spørgsmålet er nemlig, hvordan du reagerer og forholder dig til dem. Er du medskabende – eller tilpasser du dig mest af alt?

Webinaret giver dig en tænkepause, hvor du kan mærke efter/opdage, hvordan du har det med forandringer, og hvad det betyder for din hverdag. Hvordan møder du nye forandringer, og er der noget, du kan styrke i din indstilling til dem?

>> Tilmeld dig webinaret 15. marts kl. 19.30 her
>> Tilmeld dig webinaret 21. marts kl. 16.00 her
Webinaret er for dig, der gerne vil være mere bevidst om:
  • (Dine) drivkræfter og motivation i hverdagen
  • Dine egne (og andres) reaktionsmønstre ved forandringer
  • Betydningen af kommunikation, når noget ændrer sig (også din egen)
  • Forskellige måder at forholde sig til forandringer på.

I webinaret får du:
  • Øget viden og bevidsthed om din egen rolle i forandringer
  • Gode råd til at være tilstede i forandringer – så forandringer i din hverdag skaber mening
  • Indblik i forskellige reaktionsmønster. Det giver større forståelse for, hvorfor vi gør, som vi gør – og hvorfor vi gør noget forskelligt.
  • Tips og gode råd, du kan bruge med det samme.

Få din plads med det samme:

Det tager kun 1 time at lære nyt om dig selv og forandringer - og du kan være med fra jobbet, hjemme fra sofaen eller andre steder, du har adgang til nettet fra:

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret et par dage før det afholdes.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs via chatten.

Om underviseren: Helle Mortensen har i mere end 20 år arbejdet som konsulent med kompetenceudviklingsopgaver som omdrejningspunkt. Helle er en fantastisk kommunikator, og kan formidle budskaber, så det skaber lyst til dialog og læring. Hun er optaget af, at udløse det fulde potentiale i det samarbejde, som mennesker har om en opgaveløsning.