- Som arbejdsmiljørepræsentant kan man godt have brug for andre at sparre med. Derfor vil vi skabe et fortroligt forum, hvor arbejdsmiljørepræsentanter kan fortælle hinanden om de udfordringer, de har i rollen som AMR, siger Inger Stranddorf, formand for HK Privat MidtVest, og fortsætter:

- Det handler om et netværk, hvor du kan hente inspiration til at løse opgaverne som arbejdsmiljørepræsentant og derved blive stærkere i rollen som AMR, forklarer hun.

Tegning af mennesker i netværk

Fire opstartsmøder

AMR netværket under HK Privat MidtVest vil blive startet op i foråret 2018, og der er planlagt fire opstartsmøder, som interesserede kan tilmelde sig.

Meld dig til her:

Kom med dine idéer

- På møderne vil der blive fortalt om idéerne med netværket. Men vi vil allerhelst høre om dine idéer, så mød op og få indflydelse på indhold og form for netværket, lyder opfordringen fra Inger Stranddorf.

Vi byder på lidt godt til ganen.

Arbejdsmiljørepræsentanter, der melder sig til netværket, har i øvrigt mulighed for at deltage i den arbejdsmiljøkonferencer, der finder sted i Nyborg i slutningen af maj, hvor AMR fra hele landet mødes, og i den konference for tillidsvalgte i hele HK MidtVests område, der er planlagt til starten af juni.

Har du spørgsmål om netværket, er du velkommen til at henvende dig til organisator Per Jensen, HK Privat MidtVest, på e-mail e-mail eller telefon 6122 3693 eller til faglig sagsbehandler Susanne Graugaard på e-mail eller telefon 3364 3526.

Vi ser frem til at se dig!
Artiklen er opdateret 20. februar 2018