Allerede nu kan du tilmelde dig den årlige generalforsamling i HK Sydjylland i april og være med til at bestemme afdelingens retning. Formand Ole Kjær er på valg, og der er også valg på posterne som revisor og revisorsuppleanter. Generalforsamlingen finder i år sted i Parkhallen i Kolding. Der plejer at være en rigtig god stemning blandt de normalt cirka 100 fremmødte.

Ole Kjær på talerstolen ved generalforsamlingen i 2017

Efter den formelle del er der foredrag med professor Steen Hildebrandt, som er en af Danmarks mest kendte eksperter i moderne ledelse. Hildebrandt er en meget benyttet foredragsholder om ledelses- og samfundsmæssige emner og temaer, og han skal blandt andet tale om ældre. De er ikke, hvad de har været, siger han.

Steen Hildebrandt

Generalforsamlingen er for alle medlemmer af HK Sydjylland. Seniormedlemmer er meget velkomne og har stemmeret men kan ikke vælges.

Af hensyn til bestilling af mad skal du tilmelde dig senest d. 6. april, men hvis du ønsker at gøre det med det samme, er tilmeldingen allerede åben på https://www.hk.dk/aktuelt/kalender/D2292217180