Foto: Karin Meldgaard Henriksen

Vi skriver til dig, fordi du – ifølge din medlemsregistrering i HK Handel – er ansat i Flying Tiger Copenhagen. Om kort tid sætter HK HANDEL gang i valget af en regionstillidsrepræsentant i Flying Tiger Copenhagen for butikkerne vest for Storebælt. I den forbindelse er det meget vigtig, at vi har de korrekte oplysninger på dig.

Er du for eksempel ikke længere ansat i virksomheden? Har du skiftet postadresse eller haft ændringer i andre væsentlige forhold vedrørende din ansættelse? Så vil det være en stor hjælp, hvis du straks – og senest 30. april klokken 12.00 – får rettet dette.

Midt i maj vil du modtage yderligere oplysninger om valget til regionstillidsrepræsentant med præsentation af kandidaterne samt afstemningsmateriale.

Du kan selv rette dine oplysninger på mitHK eller ved at kontakte din lokale HK-afdeling på 7011 4545.

Vil du være regionstillidsrepræsentant?

Ønsker du selv at opstille som kandidat til posten som regionstillidsrepræsentant?
  • Som regionstillidsrepræsentant (RTR) i Flying Tiger Copenhagen (region vest) er man tillidsrepræsentant for alle butikker vest for Storebælt. Man er kollegernes talerør til ledelsen og er på den måde med til at påvirke hverdagen for de ansatte i butikkerne. Man bliver klædt på til opgaven gennem kurser i HK HANDEL, og man har altid mulighed for at vende sagerne med HK Handel.
  • Man skal som RTR være med til at sørge for et godt samarbejde mellem medarbejdere og ledelse.
  • Man er som RTR også inde over sager, der vedrører løn- og ansættelsesforhold. Det kan fx være en kollega fra en butik, der retter henvendelse til en (pga. løn- og/eller ansættelsesforhold, som man mener er for ringe), hvorefter man som RTR forelægger en henstilling til ledelsen.

Er det noget for dig eller vil du høre mere? Kontakt organiser i HK HANDEL Mads Guldhammer på mail: mads.guldhammer@hk.dk