Vind kollegakarma på flaske

Fortæl os om din(e) gode kollega(er) og vær heldig! Måske vinder du en gang flydende kollegakarma til deling med din gode kollega. Vælg mellem 2 stk. Kollega-øl fra eller 2 stk. kollegakarma-colaer - eller én af hver.

Gode kolleger skal man holde fast på, og huske at sige tak til.

Så derfor: Fortæl os, hvem der er din gode kollega. Gerne sammen med et par ord om, hvad der gør ham/hende fantastisk at arbejde sammen med. Det kan også være med en sjov historie, I har sammen. Så finder vi 2 vindere, der får #kollegakarma til at nyde i fællesskab med sin gode kollega, i form af øl og/eller cola (se foto)*.

Skriv en kommentar om din kollega på vores Facebookside (find opslaget øverst på vores side), senest mandag den 11. juni, så er du med. Du må selvfølgelig gerne skrive om flere af dine fantastiske kolleger! Vi glæder os til at læse med undervejs. Held og lykke! :)

*Vinderen kan vælge mellem 2x kollega-øl, 2x karma-cola, eller halvt af hvert, alt efter ønske – se foto. Vinderne får direkte besked, og har derefter 3 dage til at svare. Ellers trækker vi nye vindere, så præmien ikke går til spilde. Præmien kan ikke byttes til andet og sendes til vinderne hurtigst muligt. Konkurrencen er ikke administreret af eller associeret med Facebook.
Hvis du ikke har Facebook, kan du i stedet skrive til midt@hk.dk med "Facebook Kollegakarma" i emnefeltet.

(Ideen opstod, fordi Svaneke Bryghus har lavet en "tak, super kollega"-øl. Og det er jo ren kollegakarma, så den måtte vi dele med jer.)